“Geheimtipp!”

Bauernschanke Ohlenbach
Geclassificeerd als nr. 3 van 63 Restaurants in Schmallenberg
Keukens: Duits
1 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Zo heerlijk gegeten hier. Buiten op het terras met alleen de geluiden van de natuur om je heen. Voortreffelijk en ook aangenaam geprijsd.

3 april 2018 beoordeeld

Typisch Duits restaurant, met een leuke sfeer. Het ligt net buiten Winterberg. Wij waren de enige Nederlanders in het restaurant wat nog meer een vakantie gevoel geeft ipv restaurants vol met Nederlanders. Het personeel is vriendelijk en maakt graag een gezellig praatje. Het eten was heerlijk en betaalbaar. Vooral de flammkuchen en rumpsteak waren heerlijk.

1 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Waren op zoek naar een plek waar de kinderen niet steeds stil aan tafel hoefden te zitten ;-) Gevonden! En het eten was nog lekker ook. Vriendelijke bediening. Rumpsteak en Flammkuchen zijn een aanrader!

28 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben tijdens onze skivakantie twee keer dit restaurant bezocht. De kaart is goed en de gerechten zijn verrukkelijk. Zeer gastvrij en alles was mogelijk. We zijn goed in de watten gelegd.
Het is wel aan te raden om te reserveren aangezien wij niet de enige waren. Onze groep bestond uit 15 personen, jonge kinderen en volwassenen voor ieder wat wils.
Mocht je in de buurt zijn sla dit restaurant dan niet over!

10 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit is een leuk lokaal Duits restaurant waar je prima en goedkoop kunt eten. Wij hadden vooraf hele lekkere flammkuchen, een aanrader! En dan heb je gewoon een lekker stukje vlees of vis voor een goede prijs

Reizigers die Bauernschanke Ohlenbach bekeken, bekeken ook

Schmallenberg, Noord-Rijnland-Westfalen
Winterberg, Noord-Rijnland-Westfalen

Winterberg, Noord-Rijnland-Westfalen
Jagdhaus, Schmallenberg

Oberkirchen, Schmallenberg
Schmallenberg, Noord-Rijnland-Westfalen

In Bauernschanke Ohlenbach geweest? Deel je ervaringen!