Hoogtepunten uit beoordelingen
proef de stilte

Mooie kapel voor een stil gebed. Even een rustmoment bij een bezoek aan Kevelaer. Daarna een ... meer lezen

Beoordeeld op 27 juli 2019
Frans5911
Venlo, Nederland
via mobiele applicatie
Mooi om te zien

Mooi kapelletje, Je moet wel het hele verhaal van het ontstaan even opzoeken. Dan zeker de moeite ... meer lezen

Beoordeeld op 16 mei 2018
Hermans-tripadvies
Eemnes, Nederland
Lees alle 49 beoordelingen

Beoordeeld op 31 mei 2016 via mobiele applicatie

We waren hier op een zaterdag en bezochten uiteraard deze bijzondere en indrukwekkende plaats. Het was een mooie dag en alles hier is even schoon en goed onderhouden. We waren getuige van een mis in de buitenlucht. Dat maak je niet dagelijks mee.

Datum van activiteit: mei 2016
Beoordeeld op 19 mei 2016

Hier komen veel mensen bidden, het genaden prentje is bijzonder, en zichtbaar voor een ieder. Van jongs af hier gekomen, en dat blijf ik doen.

Datum van activiteit: augustus 2015
Beoordeeld op 5 mei 2016

Typische bedevaartskapel met mooie schilderingen en traditionele gilden herdenkingsschilden vanuit o.a. Nederlandse steden. Fijne plek om tot rust te komen, mooi ingetogen en niet kitsch.

Datum van activiteit: mei 2016
Beoordeeld op 23 april 2016

je moet hier beslist eens gaan kijken een heel gezellig bedevaartplaatsje vlakbij Venlo +- 30km wel in DLD vooral in de weekends is het er heel druk .....in de kapel veel dankbetuigingen van mensen die genezen zijn

Datum van activiteit: april 2016
Beoordeeld op 4 maart 2016

Of je nu gelovig bent of niet, het is interessant om de sfeer van deze kapel op je te laten inwerken.

Datum van activiteit: juni 2015