“Sfeervol restaurant”

Hotel - Restaurant Schwallenhof
Geclassificeerd als nr. 4 van 33 Restaurants in Bad Driburg
5 weken geleden beoordeeld

De eerste keer dat wij kwamen hadden we niet gereserveerd maar door de hartelijke ontvangst door de ober voelden we ons meteen welkom in dit sfeervolle restaurant. Natuurlijk was er een tafel voor ons. De drankjes en een mandje vers brood met smeersels stonden ook al snel op tafel. Op de kaart stonden mooie streek- en seizoengebonden gerechten. O.a. heerlijke verse forel, die zeer fraai werd opgediend. Ook de tweede keer dat wij kwamen hebben we zeer goed gegeten. Jammer dat we niet in de buurt wonen anders zouden we vaak terugkomen!

Datum van bezoek: september 2019

3 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Datum van bezoek: juli 2019
Markus B, Manager van Hotel - Restaurant Schwallenhof, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 augustus 2019

20 juni 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Datum van bezoek: juni 2019
Markus B, Inhaber van Hotel - Restaurant Schwallenhof, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 21 juni 2019

1 juni 2019 beoordeeld

Datum van bezoek: december 2018
Markus B, Inhaber van Hotel - Restaurant Schwallenhof, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 juni 2019

19 februari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Datum van bezoek: februari 2019

Reizigers die Hotel - Restaurant Schwallenhof bekeken, bekeken ook

Bad Driburg, Noord-Rijnland-Westfalen

In Hotel - Restaurant Schwallenhof geweest? Deel je ervaringen!