HIExpress.com
Reserveer nu, betaal bij aankomst
Orbitz.com
Hotels.comUS$ 75
Lol.travelUS$ 87
Beoordeeld op 18 augustus 2019

In 2013 hebben wij hier ook al verbleven tijdens onze stedentrip bij Keulen. Dat was goed bevallen en daarom wederom dit hotel geboekt. Bij aankomst blijkt het helemaal gerestyled en opgeknapt te zijn. Perfecte kamers schoon en ruim genoeg. Iets te klein masterbed maar misschien zijn wij wel te verwend! Verders is het naast gelegen pompstation met wasstraat een luidruchtige buurman. Voor een leuke prijs krijg je een prima verblijf aangeboden. De ligging van het hotel geeft ons vele mogelijkheden tot activiteiten in de directe omgeving. Keulen en Bonn zijn te bezoeken met auto of met de trein. Troisdorf zelf heeft wat leuke restaurants en gezellige pubs. Wederom een prima weekend gehad.

Datum van verblijf: augustus 2019
Beoordeeld op 24 mei 2019

Wij hadden hier een familie kamer. De kinderen sliepen op een slaapbank was goed te doen. De kamer was schoon en we hadden een lekkere douche.
Het ontbijtbuffet was heerlijk uitgebreid.
Genoeg parkeerplek, ook al las ik in een andere review van niet.

Een fijn hotel als je een bezoekje aan Keulen of Phantasialand wil brengen.Of als je naar het vliegveld moet.

Datum van verblijf: april 2019
Beoordeeld op 19 februari 2019 via mobiele applicatie

Leuk hotel voor 1 keer dichtbij het centrum. Nadeel je kunt er niet parkeren ook al staat dat op hun site. Ook sagarijnig personeel achter de receptie die niet behulpzaam zijn. Parkeren ene grote kriem

Kamers netjes en schoon. Goed ontbijt maar geen luxe avond eten.

Datum van verblijf: februari 2019
Holiday Inn Exp... T, Front Office Manager van Holiday Inn Express Cologne - Troisdorf, an IHG Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 20 februari 2019

Bedankt voor de beoordeling.

Beoordeeld op 16 december 2018 via mobiele applicatie

Een zeer geschikt overnachting hotel dichtbij de ring
Goede en propere slaapkamer met een uitgebreid ontbijtbuffet. Zeer vriendelijk personeel en zeer behulpzaam. Openbaar vervoer naar het centrum is geen probleem.

Datum van verblijf: december 2018
Beoordeeld op 16 december 2018 via mobiele applicatie

Lekker bed, badkamer is goed, goede WiFi en grote tv. Parkeren kan gratis in de buurt. Enige nadeel was dat er te weinig plaatsen waren in de ontbijtzaal, dus moest er gewacht worden tot er een plekje vrij kwam, maar het wachten werd beloond: keurig ontbijt. Al met al prima prijs kwaliteit verhouding.

Datum van verblijf: december 2018