“Lekker diner”
Beoordeling van Barenstube

Barenstube
Geclassificeerd als nr. 6 van 101 Restaurants in Troisdorf
22 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Gezellig terras met vriendelijke bediening. Lekkere gamba alla plancha gegeten, heerlijk.
Het restaurant heeft een aantal Spaanse specialiteiten, een aanrader.

6 juni 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Zonder reservatie op zaterdagavond geweest. Hartelijk onthaald, persoonlijke vlotte bediening en zeer lekker gegeten!

13 april 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Barenstube is en klein en erg gezellig Spaans/Duits restaurant buiten de toeristische delen van Keulen. Het is een familiebedrijf en alle Spaanse recepten komen oorspronkelijk van de oma van de eigenaar. De Duitse gerechten zijn ook heerlijk. Zij kunnen geen woord Engels, maar als toerist word je toch zeer goed ontvangen. Na het eten komt de ober gezellig aan tafel zitten om de bon te schrijven. Zeker een aanrader als je in de buurt bent!

14 augustus 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Ondanks het late tijdstip waarop we aanschoven konden we gewoon bestellen waar we zin in hadden, dat was geen enkel probleem! Uiteindelijk hebben we echt heerlijk gegeten(de steak was perfect bereid en de snitzel was zoals een snitzel hoort te zijn ;) en dit alles voor een kleine 40 euro!!

27 april 2015 beoordeeld

Ze hebben hier lekker schnitzels voor weinig geld. Verder ook lekker wijn. Je krijgt een vol glas voor weinig geld. Voor € 20, heb je lekker gegeten en gedronken.

Reizigers die Barenstube bekeken, bekeken ook

Siegburg, Noord-Rijnland-Westfalen

In Barenstube geweest? Deel je ervaringen!