“Goed eten!”

Geclassificeerd als nr. 4 van 6 Koffie en thee in Braunlage
Keukens: Duits
Geschikt voor: Gezinnen met kinderen
30 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Na een mooie wandeling in Harz hier lekker gegeten in een mooie ambiance met veel houtwerk. Ik wil de kip in calvadosroom aanraden :)

Datum van bezoek: augustus 2020

27 februari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij komen hier al meer dan 10 jaar eten. Helaas worden wij de laatste jaren door een oudere meneer bedient, deze meneer is (iedere keer) heel erg onvriendelijk. Het eten is lekker, goed geprijst, maar dit doet niet ten goede aan de sfeer. Tevens is er een serveerster (lijkt zijn dochter te zijn), zij neemt dezelfde gewoontes over, net zo onvriendelijk.
Waarom een restaurant runnen als je zeer onvriendelijk bent tegen je gasten? De eerste keer dat het gebeurd, ben je erg verbaasd. De tweede keer, denk je hij is erg druk (nog geen reden om zo te doen). Maar als het daarna nog een paar jaar achter elkaar gebeurd (vanavond was het niet druk), dan klopt er iets niet. Vanwege het eten krijgen ze 2 sterren. Maar bediening is geen ster waard!

Datum van bezoek: februari 2020
27 februari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

We komen hier al bijna 10 jaar en het eten is prima voor een keurige prijs. Leuke sfeer is er binnen. Echter de laatste jaren en vanavond weer is er een nogal sjagrijnige kerel die met niets ook maar enig geduld heeft. Als je niet mensen wil bedienen ga dan nietnin een restaurant werken. Vandaag was wederom vervelend, wij gaan na meer dan 10 jaar nooit meer.

Datum van bezoek: februari 2020
24 januari 2019 beoordeeld

Hier gegeten tijdens wintersport.
Vriendelijke bediening.
Beperkte keuze op de kaart, met matige kwaliteit.

Datum van bezoek: januari 2019
3 januari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Op nieuwjaarsdagen hier gegeten. Kleine kaart met kleine prijzen. Prima gegeten. Maar de bediening is weinig gastvrij; lege glazen op tafel en in het algemeen wat nors en kortaf.

Datum van bezoek: januari 2019

Reizigers die Die kleine Zauberwelt bekeken, bekeken ook

In Die kleine Zauberwelt geweest? Deel je ervaringen!