26 juli 2013 beoordeeld

Een heerlijk verblijf in een rustiek hotel in de Harz met daarbij een bijzonder goede keuken. Super gezellige tijd gehad met Nynke en Roue. Zij hebben een goed hart voor motorrijders, want het gebied waar het hotel staat is prachtig om in te motorrijden.

• Verbleef: augustus 2012, reisde met vrienden
Nynke2109, Inhaber van Landhaus Irmgard, reageerde op deze beoordelingGereageerd 28 juli 2013

Bedankt voor de lieve en vriendelijke woorden. We doen uiteraard onze uiterste best om het onze gasten naar de zin te maken en zijn dan ook blij te horen dat jullie fijne dagen in Braunlage hebben gehad. Groeten vanuit Braunlage

29 juni 2013 beoordeeld

Dit hotel onderscheid zich door het persoonlijk contact wat je heb met Nynke en Roue. Zij proberen het echt naar je zin te maken in het hotel en daarbuiten. Een ideale uitvalslocatie voor motorrijders, die de Harz willen verkennen. Een uitstekend restaurant. De keuken is uniek en menig bezoeker komt terug, alleen al voor de fantastische keuken.

Kamertip: Laat je adviseren door Nynke.
  • Verbleef: juni 2013, reisde met vrienden

Bedankt lieve Tonny, voor je lieve en vriendelijke woorden. En we zien elkaar snel weer! ;-)

12 juni 2018 beoordeeld

• Verbleef: juni 2018, reisde met vrienden