“Fatastiche pretpark”
Beoordeling van Heide-Park

Heide-Park
Geclassificeerd als nr. 1 van 10 dingen om te doen in Soltau
Meer gegevens van de attractie
Attractiegegevens
Prijs: Ja
Aanbevolen duur van bezoek: Meer dan 3 uur
Nuttige informatie: Activiteiten voor oudere kinderen
30 mei 2018 beoordeeld

Ik ben op 29 mei 2018 met 32 graden was warm maar was aangenaam verast hoe uit gestrekt het pretpark was de attracties waren schitterend , was een ding spijtig dat de maga houten achtbaan niet open was en niet duur om te drinken/eten en heel vriendelijk de toegang was duur 46 p.p maar wel een voordeel dat jouw ticket kon inwisselen voor een seasonpass 2018 en gemakkelijk met de lijnbus 154 vanuit Bispinger centerparcs 2,80€ enkel 20 minuten

HeideParkResort, Leiter Gästebetreuung van Heide-Park, reageerde op deze beoordelingGereageerd 2 juni 2018

Sehr geehrte Wietze B,

Wir freuen uns sehr über Ihre positive Rückmeldung. Wir sind zudem begeistert, dass wir Sie sowohl mit unseren Attraktionen, als auch mit unserer Gastronomie und unserem Service überzeugen konnten. Zudem freuen wir uns über das positive Feedback zu den Busverbindungen nach Bispingen.

Wir freuen uns schon Sie bald wieder willkommen heißen zu dürfen.

Das Heide Park Resort Team

29 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Beetje gemende gevoelens overgehouden aan dit park. De achtbanen zijn stuk voor stuk spectaculair en ruig inclusief wat kermis attracties waar je alleen rondgedraaid wordt... De andere familie attracties zijn vaak een beetje suf. Veel bootjes die door een saaie omgeving varen en dergelijke. De nieuwe Ghostbusters 5D viel ronduit tegen, paar keer schieten op een scherm en dat was het.

Het viel ook op dat er best veel attracties buiten bedrijf waren. We hadden een kortingskaart waarmee me met 50% korting binnen konden, dat maakte het absoluut het geld waard. Als je hier echter met een gezin met twee kinderen het volle pond moet betalen is het wel heel erg prijzig.
Dikke plus voor het personeel, zeer vriendelijk en correct.

Tip; zoek echt van te voren naar een kortingsactie, die zijn er best vaak. Nu loont het zich echt om een pak cornflakes van het bekende merk te halen in een supermarkt voordat je gaat. Dat scheelt 50%.

HeideParkResort, Leiter Gästebetreuung van Heide-Park, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 juni 2018

Dear Ivo H,

Thank you very much for your feedback. We are very pleased to see you enjoyed your visit and the friendliness of our staff.
Also, we appreciate your suggestions und tips.

You are correct, with the new “Peppa Pig Land” and “Drachenzähmen – Die Insel” we have targeted families with younger children and with Ghostbusters visitors of all Ages and various interests. For 2019 we will be re-opening our well-known Colossos wooden roller coaster, for which older children and adult thrillseekers are anxiously awaiting.

We hope your family may return to visit one day, should you be in Germany and the area again.

Your Heide Park Team

2 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer verrassend park. Fijne locatie in Duitsland (is wel een eind, waardoor zeker 1 overnachting fijn is.

Het park heeft een zeer goed aanbod attracties (achtbanen)
Maar een mooie Darkride is er helaas niet.

Het is een schoon en mooi park.
Het park heeft wel geen eigen creatie thema. Het is een mix van alles ook de Efteling vind je hier terug.. De wc ruimtes kunnen een opknapbeurt krijgen, is niet meer van deze tijd.

Park is zeker een bezoek waard!

HeideParkResort, Leiter Gästebetreuung van Heide-Park, reageerde op deze beoordelingGereageerd 20 april 2018

Sehr geehrter RicardoLuc,

vielen Dank für Ihren Besuch und dass Sie sich die Zeit für Ihre Bewertung genommen haben.
Es freut uns sehr, dass Ihnen unsere Attraktionen so gut gefallen haben.

Wir hoffen, dass Sie uns bald nochmal besuchen werden und wünschen bis dahin eine gute Zeit!
Das Team vom Heide Park Resort

1 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit is een vrij mooi park in Noord-Duitsland. Het heeft veel achtbanen en is de moeite waard om te bezoeken. Ik zou er niet speciaal voor naartoe rijden vanuit Nederland. Shows waren niet zozeer mijn Thema maar wel leuk bedacht en acrobatisch uitgevoerd, maar de moeite waard om te bezoeken. Zeker met kinderen.
Vergelijk het park met Walibi in Nederland.

HeideParkResort, Leiter Gästebetreuung van Heide-Park, reageerde op deze beoordelingGereageerd 21 september 2017

Sehr geehrter Erik v,

für Ihren Besuch und die Bewertung des Aufenthalts bedanken wir uns.

Es ist schön zu hören, dass es Ihnen gut gefallen hat und die Kinder Freude an unseren Shows hatten.
Wir würden uns freuen, Sie bald wieder in unserer Abenteuerwelt begrüßen zu dürfen.

Ihr Team vom Heide Park Resort

Bekijk meer beoordelingen
2 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Fantastisch park! Mijn vriend en ik zijn hier drie jaar geleden voor het eerst geweest. Sindsdien willen we elk jaar gaan. Super leuke en spectaculaire attracties.

Het park is leuk voor jong en oud en ze hebben een mooi gevarieerd aanbod aan attracties. Een echte durfal kan zich hier zeker vermaken.

De omgeving is mooi aangelegd en het personeel is vriendelijk. Je mag eigen eten en drinken mee nemen in het park. Er zijn voldoende picknick plekken.

Als je de kaarten op internet koopt is het vaak een stuk goedkoper.

Een echte aanrader!

HeideParkResort, Leiter Gästebetreuung van Heide-Park, reageerde op deze beoordelingGereageerd 16 september 2017

Sehr geehrte Marit P,

vielen Dank für Ihr positives Feedback.

Es freut uns, dass Sie eine schöne Zeit im Park verbringen konnten und Sie von der Parkgestaltung und unseren Angeboten angetan waren.
Ihre Anmerkungen haben wir an die Abteilungen und Fachbereiche weitergegeben.
Gern begrüßen wir Sie wieder in der nächsten Saison und wünschen Ihnen weiterhin viel Spaß in der Abenteuerwelt.

Ihr Team vom Heide Park Resort

Reizigers die Heide-Park bekeken, bekeken ook

In Heide-Park geweest? Deel je ervaringen!