Beoordeeld op 9 februari 2017 via mobiele applicatie

Afgelopen week dit prachtig gelegen hotel bezocht om midweekje te skiën met mijn vriend en vrienden en hun zoontje van 2. We werden heel hartelijk ontvangen en alles werd netjes uitgelegd. We kregen een hele ruime kamer op de eerste etage met tevens een heel ruim balkon. Vanaf de parkeerplaats bij het hotel kon je zo de piste op skiën richting de eerste sleeplift die je weer in de rest van het skigebied bracht. Het enige wat ik aan te merken heb is dat het avond eten niet naar onze smaak was. je had elke dag een vast menu waar je het mee moest doen je had geen keuze. Het zag er wel heel verzorgd uit alleen niet voor ons weg gelegd die 4 gangen.

Het beste was dat onze 2 grote honden welkom waren.

Verbleef: februari 2017, reisde met vrienden
Beoordeeld op 17 januari 2017 via mobiele applicatie

Vriendelijk familiehotel waar je heerlijk kunt eten. Een verfijnde keuken, met heerlijke verse en gezonde producten. Je kunt jezelf relaxt laten verwennen in de wellnessruimte. Je kunt zwemmen of in de sauna. Het hotel ligt op de berg en heeft dus een prachtig uitzicht vanuit de eetkamer met ramen naar alle kanten. Er rijdt regelmatig een busje op en neer naar het dorp. Het personeel is vlot en vriendelijk. Er is een gezellige stube. Er is overal gratis wifi. Het zijn mooie en schone kamers en de bedden slapen heerlijk. Een echte aanrader.

Verbleef: januari 2017, reisde met een partner
Beoordeeld op 1 november 2016 via mobiele applicatie

We hadden een zeer aangenaam verblijf. De kamers zijn zeer ruim en netjes, het eten is gevarieerd en zeer lekker. De prijzen van de drank zijn schappelijk. Onze hond was welkom en heeft genoten van de vele wandelingen in de buurt. De eigenaars en heel het personeel, van bedienend tot poetsdienst, zijn heel vriendelijk en behulpzaam.
Kortom een aanrader!

Verbleef: oktober 2016, reisde met familie
Beoordeeld op 11 september 2016

Mooi hotel in prachtige omgeving.
Bij ontvangt 1 uur zitten wachten , de kamer was nog niet gereed en kregen een drankje aangeboden die vervolgens wel in rekening werden gebracht.
Kamer was schoon en ruim met balkon en mooie badkamer .
In het restaurant kreeg je een vaste plek aangewezen voor de totale reisduur.
Ontbijtbuffet was erg gevarieerd en goed , diners heel erg goed prima gegeten alleen bediening heel erg gehaast ofdat ze allemaal vroeg naar huis wilde.
Wifi was inhet restaurant gratis.In de kamer betaalde je 6 Euro/ uur schandalig duur terwijl het in wat duurdere kamers gratis was.
Al met al toch een aanrader hebben het goed naar ons zin gehad.

Kamertip: Kamers aan de achterkant alleen te bereiken via 4 trappen
  • Verbleef: september 2016, reisde met een partner
Beoordeeld op 4 juli 2016

Werkelijk een heerlijk hotel, met uitstekend ontbijtbuffet en diner.
Vanuit het hotel een gewelidig uitzicht op Willingen met z'n skipistes.
Vriendelijk en behulpzaam personeel.
Alleen de tafelschikking waren we nog niet van op de hoogte, dat is even wennen wanneer je even duidelijk wordt gemaakt dat die tafel in de hoek je vast tafel is.
De kamer is netjes, schoon maar eenvoudig.
Geen koffie en thee faciliteiten op de kamer.
Geen airconditioning of luchtbehandeling.
Wordt bezocht door vooral oudere mensen.
Heeft een zwembad met en Jacuzzi. en een massagesalon.
Wifi is gratis en werkt heel goed.

Kamertip: Vraag een kamer met een laag nummer dan kom je op de bovenetages van het hotel.
  • Verbleef: juli 2016, reisde met een partner