Beoordeeld op 6 september 2019

Hotel is goed gelegen om omgeving te verkennen. Bovendien is het één van de weinige hotels die de plus kaart aanbieden waardoor vele attracties gratis zijn.
De kamer heeft een moderne badkamer en is van alles gemakken voorzien. Avondeten is in buffetvorm maar zeer goed en kwaliteitsvol. Het ontbijtbuffet is zeer uitgebreid.
Voor herhaling vatbaar .

Datum van verblijf: september 2019
Beoordeling verzameld in samenwerking met Best Western
Jacqueline M, Director of Sales van Best Western Plus Hotel Willingen, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 september 2019

Dear Jordydanneels,
thank you very much for evaluating us here. We take your suggestions for improvement and comments to heart.
We look forward to welcoming you again soon.
Yours sincerely,

Beoordeeld op 6 september 2019 via mobiele applicatie

Met vrouw en kind (0) 3 nachten verbleven. Omdat we met kind reisden kregen we de junior suite. Mooie kamer en zeer ruim. Mooi zwembad en welness. Prima service en uitgebreid ontbijt. We hadden geen halfpension. Derhalve besloten om wel een avond in het hotel te gaan eten. (a 23,- p.p.) je kunt van tevoren het menu inzien. Er zijn slechts 3 menu keuze’s. Een van de menu keuzes was cordon blue. Nog nooit zo’n slechte cordon bleu gegeten. Personeel spreekt zeer slecht Duits dus begreep niet veel van mijn klacht. Desondanks zeker een hotel waar wij terug komen. (Maar niet voor het avond buffet)

Datum van verblijf: september 2019
Jacqueline M, Guest Relations Manager van Best Western Plus Hotel Willingen, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 september 2019

Sehr geehrter mauriceenloes,

vielen Dank für Ihre Bewertung.

Es ist schön zu lesen, dass Sie einen tollen Aufenthalt bei uns im Haus verbracht haben.

Wir bedauern sehr, dass unser Abendbuffet Ihren Erwartungen nicht entsprochen hat.
Gerne können Sie sich in solchen Fällen direkt vor Ort an unsere Rezeption oder den Küchenchef wenden.

Wir freuen uns, Sie bald wieder in Willingen begrüßen zu dürfen.

Mit freundlichen Grüßen

J.Rahn
Reservation Manager

Beoordeeld op 22 juli 2019

Zeer goed hotel. Mooie grote kamer en badkamer. Een minpuntje : onze kamer had totaal geen uitzicht. Wij zagen uit op een muur. Een minibar had ook gemogen in een viersterren hotel. Hygiëne kon iets beter : stof op de grond. Service : heel goed, Ontbijt en avondeten (buffet) heel lekker. Werd regelmatig bijgevuld, zodat er niemand moest wachten om te eten. Een aanrader !!!

Kamertip: Een kamer vragen waar het uitzicht niet uitgeeft op een muur.
Datum van verblijf: juli 2019
Jacqueline M, Director of Sales van Best Western Plus Hotel Willingen, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 juli 2019

Beste Gerda,
Bedankt voor je beoordeling. We nemen graag uw kritiek op en proberen deze punten te verbeteren.
Laat het ons weten bij uw volgende boeking, zodat we u een kamer met een beter uitzicht kunnen geven.

Beoordeeld op 23 juni 2019

Kan niet better, alles voorhanden., goed hotel vriendelijke mensen. Leaker buffet smorgens en savonds.goede bar en een leuke plaats willingen.. en de card is goed je Kunt er mee reizen met train en bus, enz.

Kamertip: Twee persoonskamer.
Datum van verblijf: juni 2019
Jacqueline M, Guest Relations Manager van Best Western Plus Hotel Willingen, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 juni 2019

Liebe/r Curiosity,

vielen Dank für Ihre tolle Bewertung.
Wir freuen uns sehr, dass Sie sich so wohl gefühlt haben und hoffen Sie bald nocheinmal bei uns im Haus begrüßen zu dürfen.

Mit sonnigen Grüßen aus Willingen

J.Rahn
Reservation Manager

Beoordeeld op 14 juni 2019

Prima Hotel in een leuk en gezellig stadje en omgeving. Kamer is ruim schoon en goede bedden. Ontbijt is uitgebreid, diner is in buffetvorm met voldoende keuze. Aardige en behulpzame mensen achter de receptie.

Datum van verblijf: juni 2019
Jacqueline M, Director of Sales van Best Western Plus Hotel Willingen, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 15 juni 2019

Lieber "tjez",
vielen Dank für Ihre Bewertung, wir freuen uns sehr, dass Sie einen schönen Aufenthalt bei uns hatten!
Bis zum nächsten Mal verbleiben wir
mit den BESTen Grüßen aus Willingen,