“Lang wachten, onvriendelijk personeel ”
Beoordeling van Dorf Alm

Dorf Alm
Geclassificeerd als nr. 4 van 48 Restaurants in Willingen
Keukens: Duits
30 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik schrijf niet graag negatieve recensies maar wie zijn hier niet vriendelijk geholpen en hebben erg lang moeten wachten. Jammer want het ziet er erg leuk uit.

5 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer gezellig eten in een groot restaurant.
Reserveren is aangeraden. Het is er altijd druk.
Het eten zelf is prima. Geen hoogstaande gerechten maar lekker eten voor een goede prijs.
Het eten word snel geserveerd.
Inmiddels het vierde jaar op rij dat wij hier met vrienden heengaan. Altijd goed.

3 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Goed eten voor niet al te veel geld. Eerste avond was de bediening niet echt vriendelijk. 2e avond was stukken beter andere bedienen, snelle service en vriendelijk. Eten was beide avonden lekker

2 maart 2018 beoordeeld

We wilden rond een uur of 20.00 hier een drankje doen. We zagen een leeg tafeltje en gingen daar zitten (er stond geen gereserveerd bordje op). We werden toen echter afgesnauwd door een serveerster dat deze tafel bezet was. We zijn meteen weggegaan.

18 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Afgelopen week hier wezen eten. Vaak heel vol en druk waardoor je moet wachten op een tafel. Reserveren dus of laat eten. Flamkuchen en soep waren prima. Door grote tafels veel rumoer helaas dus sfeer niet zo. Goexe prijs kwaliteit maar 1 keer eten meer dan genoeg.

Janine P, Marketing van Dorf Alm, reageerde op deze beoordelingGereageerd 19 februari 2018

Hallo Esther P,

hartelijk dank dat je de tijd heeft genomen om uw bezoek te beoordelen.
Op dit moment heel veel gasten zijn in het sauerland. Het spijt ons zeer, dat je must wachten.
We hopen dat je ons opnieuw bezoekt.

Vriendelijke groeten

In Dorf Alm geweest? Deel je ervaringen!