“Huisgebrouwen bier & lekker eten”
Beoordeling van Willinger Brauhaus

Willinger Brauhaus
Geclassificeerd als nr. 6 van 47 Restaurants in Willingen
Keukens: Duits
Geschikt voor: Lokale keuken
Geschikt voor: Lokale keuken
30 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Het restaurant hoort bij de bierbrouwerij van Willingen en ze hebben daarom ook heerlijk huisgebrouwen bier en daarnaast ook goed eten. Ook een paar lekkere vegetarische opties en daarbij aan te raden ‘Kartoffeln Dippers’ met zelfgemaakte sour cream.

Parkeren kan gewoon voor het restaurant en in het restaurant kan je ook nog Willingen-bierpakketen bestellen voor thuis of als cadeau.

Datum van bezoek: augustus 2020

20 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Prima restaurant, hier heerlijk gegeten! Ruim en groot restaurant, ook in de serre erg veel plek! Vriendelijk personeel.

Datum van bezoek: augustus 2020
3 januari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben hier 1x in de avond gegeten. Redelijk vriendelijke bediening, de een had er meer zin in als de ander, zeg maar. Ze hebben een kleiner knusser gedeelte om te eten en een soort grote zaal. Dit is uiteraard iets minder knus. Het eten was gewoon goed!!

Datum van bezoek: januari 2020
6 november 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Als je gezellig een biertje wilt drinken daar waar het gebrouwen wordt dan moet je hier zijn. Ook een mooi kaart om te eten met kwalitatief goed eten tegen een eerlijke prijs. In het weekend ook prachtige discotheek faciliteiten.

Datum van bezoek: november 2019
6 augustus 2019 beoordeeld

We hebben hier de eerste avond van onze vakantie gegeten. Mijn moeder en ik waren niet bepaald omver geblazen van het eten. Het was zo zo. Mijn vader was wel heel tevreden van zijn keuze: Schweinehaxe. Het nagerecht van gebakken appelringen was wel lekker. De bediening was supersnel maar het had iets vriendelijker gemogen.

Datum van bezoek: juli 2019

Reizigers die Willinger Brauhaus bekeken, bekeken ook

In Willinger Brauhaus geweest? Deel je ervaringen!