Gratis annuleren tot 27/07
Travelocity
  • Gratis parkeren
Hotel-Ferienappartements Edelweiss(Willingen)(Heel veel waar voor je geld!)
Gratis annuleren tot 25/07
Boek nu, betaal bij aankomst
Orbitz.com
  • Gratis ontbijt
Hotel Willinger Hof(Willingen)(Heel veel waar voor je geld!)
Orbitz.com
  • Zwembad
Posthotel Usseln - Ringhotel Willingen(Willingen)(Heel veel waar voor je geld!)
Gratis annuleren tot 21/07
Boek nu, betaal bij aankomst
Loft Hotel(Willingen)
Gratis annuleren tot 28/07
Travelocity
  • Zwembad
21 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Vriendelijk personeel. Mooie schone kamers en het eten is goed. Er zit alleen niet heel veel variatie in het eten. Je mag daar ook gebruik maken van de sauna's zonder extra kosten en deze zijn goed. Het hotel zit aan een kleine ski piste maar een paar kilometer verderop zitten de mooie ski pistes van Willingen.

Verbleef: februari 2017, reisde met een partner
Hotel_Willingen, Manager van Ramada Willingen, reageerde op deze beoordelingGereageerd 24 juli 2017

Geachte gast, dank u voor de goede rating, u ons hotel hebben gegeven. We zijn blij dat je genoten hebt in ons verblijf en hopen u snel terug te verwelkomen u! Met vriendelijke groet Uw team van de H + Hotel Willingen

18 februari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hebben niet via een aanbiedingensite geboekt maar rechtstreeks via het hotel. Hierdoor waren wij voordeliger uit. Het verblijf en de "kamers" waren prima. Wij hadden een comfort kamer met aparte bedden voor onze dochter. Ze sliep dus ook in een iets of wat afgesloten ruimte ruimte. De kleine kitchenette is ook handig. Een tafel met 4 stoelen is ook erg handig, 's avonds een spelletje doen! Ontbijt 's morgens is zeer uitgebreid, hier kom je niets te kort.

Verbleef: februari 2017, reisde met familie
Hotel_Willingen, Manager van Ramada Willingen, reageerde op deze beoordelingGereageerd 20 februari 2017

Geachte gast, dank u voor de zeer goed resultaat, u ons hotel hebben gegeven. Wij waarderen uw lof voor onze nieuwe ontbijtbuffet en richt deze liefde aan ons team, want tevreden klanten zijn uiteindelijk de beste motivatie. We hopen snel weer verwelkomen u met ons! Met vriendelijke groet Team van H Hotel Willingen

18 februari 2017 beoordeeld

Heel mooi hotel en mooi omgeving / heel aardig personeel en mooi keuken in de kamer.
Veel parkeerplaats ruimte.
Prachtig natuur en omgeving Goed wifi en heel schoon.
Lekker ontbijt en goed servies. dicht bij centrum.

Kamertip: Groot en goed wifi
  • Verbleef: februari 2017, reisde met familie
Bedank Suphawadee Peps... P

Geachte gast, ik dank u voor uw zeer vriendelijke woorden en uw aanbeveling. Alle medewerkers hebben uw lof met grote vreugde ontvangen. Dank je wel voor deze geweldige motivatie. We waarderen het dat u onze gastvrijheid kon voelen en konden we u dan ook een goede tijd te geven bij ons. Erg blij zijn we met andere verblijven terug voor u - u welkom voelen! Met vriendelijke groet Uw team van de H Hotel Willingen

8 januari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Fijn hotel voor gezinnen met kinderen. Gunstig gelegen. Skipiste vlakbij. Goed eten. Ruime keuze bij ontbijt- en avondbuffet. Heerlijk zwembad. Fantastisch mooie kamers.
Enige minpunt is dat er te weinig horecapersoneel is waardoor je lang op je drankje moet wachten. Bij het ontbijt kun je vragen om een gebakken ei maar er was maar 1 kok en die moest voor 300 personen al het eten verzorgen. Geen tijd om een ei te bakken.

Verbleef: januari 2017, reisde met familie
Hotel_Willingen, Manager van Ramada Willingen, reageerde op deze beoordelingGereageerd 3 februari 2017

Geachte gast, ik dank u voor uw grote beoordeling over uw verblijf in ons hotel in Willingen. We zijn blij dat je bij ons thuis hebben gevoeld. Natuurlijk, wij danken u voor uw notities, met betrekking tot de vertragingen in de horeca. Hiervoor onze excuses. Wij verwelkomen u binnenkort weer in ons huis en blijven tot die tijd vriendelijke groet Uw team van de H Hotel Willingen

27 oktober 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

We hadden een 4-persoonskamer, althans zo zag het eruit. De matras van het 2-persoonsbed was niet geweldig en ons uitzicht was bepaald niet aangenaam. Dat kan je vooraf aanvragen, aldus de medewerker. Verder was het prima! En warm. De gang was warm en ook de kamer was warm, zonder dat de verwarming aan stond. We hadden een kamer "Deluxe". Hierbij hadden we een extra kamer met TV. Dat was erg prettig. De badkamer was klein. Wel allemaal heel netjes. Het ontbijt was geweldig! Het zwembad was slechts 1.25 meter diep. De ruimte met sauna was heel erg netjes en er lagen handdoekn klaar. De omgeving is prachtig en het verblijf was ook prima.

Verbleef: oktober 2016, reisde met familie

Beste gast voor uw verblijf in onze H Hotel Willingen wij danken u zeer. Dank je er ook voor zorgen dat u de tijd om je goede en minder goede ervaringen en indrukken te delen met ons hebben genomen. Uw waardevolle opmerkingen die we hebben gelezen zorgvuldig jouw persoonlijke mening is erg belangrijk voor ons. Om ons de mogelijkheid om onze dienstverlening te verbeteren. Aarzel niet om te vragen bij de volgende reservering voor een kamer met uitzicht op de vallei. Als het mogelijk is, beseffen we deze wens heel veel. Het zou ons een groot genoegen om u terug te verwelkomen in Willingen welkom! Tot dan wensen wij u het allerbeste en blijven met de beste groeten! Uw team van de H Hotel Willingen