“Goed hotel, eten is matig”
Beoordeling van Ramada Willingen

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 5 websites!
Ramada Willingen
Beoordeeld als nr. 3 van 38 hotels in Willingen
24 augustus 2017 beoordeeld

Goed hotel in een mooie omgeving, ruime kamer met keukengedeelte en balkon, goede bedden, helaas geen uitzicht op de omgeving, maar op de geparkeerde auto's, omdat wij aan de verkeerde kant van de berg sliepen. In hotel is een klein zwembad aanwezig en een sauna gedeelte. Het restaurant is ruim, maar de bediening laat te wensen over, omdat er veel te weinig personeel is. Diner kan a la carte of in buffetvorm. Kwaliteit is niet bijzonder. Ontbijt is ook niet bijzonder, maar standaard. Het personeel moet gewezen worden op lege schalen bij het buffetontbijt en heeft moeite om alles af te ruimen. Deze tekomingen doorgegeven aan de receptie.

• Verbleef: Augustus, 2017, reisde met een partner
Bedank Rose-Marie de K... W
H-Hotels_AG, Leiter Gästebetreuung van Ramada Willingen, reageerde op deze beoordelingGereageerd 25 augustus 2017

Beste gast,
Bedankt voor de goede beoordeling die je aan ons hotel gaf. We zijn blij dat u uw verblijf genoten heeft met ons en ik hoop u snel weer te verwelkomen!
Met vriendelijke groet
Uw team op H + Hotel Willingen
Fabienne Lennert - Online Reputation Manager

21 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Vriendelijk personeel. Mooie schone kamers en het eten is goed. Er zit alleen niet heel veel variatie in het eten. Je mag daar ook gebruik maken van de sauna's zonder extra kosten en deze zijn goed. Het hotel zit aan een kleine ski piste maar een paar kilometer verderop zitten de mooie ski pistes van Willingen.

Verbleef: Februari, 2017, reisde met een partner
Hotel_Willingen, Manager van Ramada Willingen, reageerde op deze beoordelingGereageerd 24 juli 2017

Geachte gast, dank u voor de goede rating, u ons hotel hebben gegeven. We zijn blij dat je genoten hebt in ons verblijf en hopen u snel terug te verwelkomen u! Met vriendelijke groet Uw team van de H + Hotel Willingen

18 februari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hebben niet via een aanbiedingensite geboekt maar rechtstreeks via het hotel. Hierdoor waren wij voordeliger uit. Het verblijf en de "kamers" waren prima. Wij hadden een comfort kamer met aparte bedden voor onze dochter. Ze sliep dus ook in een iets of wat afgesloten ruimte ruimte. De kleine kitchenette is ook handig. Een tafel met 4 stoelen is ook erg handig, 's avonds een spelletje doen! Ontbijt 's morgens is zeer uitgebreid, hier kom je niets te kort.

Verbleef: Februari, 2017, reisde met familie
Hotel_Willingen, Manager van Ramada Willingen, reageerde op deze beoordelingGereageerd 20 februari 2017

Geachte gast, dank u voor de zeer goed resultaat, u ons hotel hebben gegeven. Wij waarderen uw lof voor onze nieuwe ontbijtbuffet en richt deze liefde aan ons team, want tevreden klanten zijn uiteindelijk de beste motivatie. We hopen snel weer verwelkomen u met ons! Met vriendelijke groet Team van H Hotel Willingen

18 februari 2017 beoordeeld

Heel mooi hotel en mooi omgeving / heel aardig personeel en mooi keuken in de kamer.
Veel parkeerplaats ruimte.
Prachtig natuur en omgeving Goed wifi en heel schoon.
Lekker ontbijt en goed servies. dicht bij centrum.

Kamertip: Groot en goed wifi
Bekijk meer kamertips
  • Verbleef: Februari, 2017, reisde met familie
Bedank Suphawadee Peps... P

Geachte gast, ik dank u voor uw zeer vriendelijke woorden en uw aanbeveling. Alle medewerkers hebben uw lof met grote vreugde ontvangen. Dank je wel voor deze geweldige motivatie. We waarderen het dat u onze gastvrijheid kon voelen en konden we u dan ook een goede tijd te geven bij ons. Erg blij zijn we met andere verblijven terug voor u - u welkom voelen! Met vriendelijke groet Uw team van de H Hotel Willingen

8 januari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Fijn hotel voor gezinnen met kinderen. Gunstig gelegen. Skipiste vlakbij. Goed eten. Ruime keuze bij ontbijt- en avondbuffet. Heerlijk zwembad. Fantastisch mooie kamers.
Enige minpunt is dat er te weinig horecapersoneel is waardoor je lang op je drankje moet wachten. Bij het ontbijt kun je vragen om een gebakken ei maar er was maar 1 kok en die moest voor 300 personen al het eten verzorgen. Geen tijd om een ei te bakken.

Verbleef: Januari, 2017, reisde met familie
Hotel_Willingen, Manager van Ramada Willingen, reageerde op deze beoordelingGereageerd 3 februari 2017

Geachte gast, ik dank u voor uw grote beoordeling over uw verblijf in ons hotel in Willingen. We zijn blij dat je bij ons thuis hebben gevoeld. Natuurlijk, wij danken u voor uw notities, met betrekking tot de vertragingen in de horeca. Hiervoor onze excuses. Wij verwelkomen u binnenkort weer in ons huis en blijven tot die tijd vriendelijke groet Uw team van de H Hotel Willingen

27 oktober 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

We hadden een 4-persoonskamer, althans zo zag het eruit. De matras van het 2-persoonsbed was niet geweldig en ons uitzicht was bepaald niet aangenaam. Dat kan je vooraf aanvragen, aldus de medewerker. Verder was het prima! En warm. De gang was warm en ook de kamer was warm, zonder dat de verwarming aan stond. We hadden een kamer "Deluxe". Hierbij hadden we een extra kamer met TV. Dat was erg prettig. De badkamer was klein. Wel allemaal heel netjes. Het ontbijt was geweldig! Het zwembad was slechts 1.25 meter diep. De ruimte met sauna was heel erg netjes en er lagen handdoekn klaar. De omgeving is prachtig en het verblijf was ook prima.

Verbleef: Oktober, 2016, reisde met familie

Beste gast voor uw verblijf in onze H Hotel Willingen wij danken u zeer. Dank je er ook voor zorgen dat u de tijd om je goede en minder goede ervaringen en indrukken te delen met ons hebben genomen. Uw waardevolle opmerkingen die we hebben gelezen zorgvuldig jouw persoonlijke mening is erg belangrijk voor ons. Om ons de mogelijkheid om onze dienstverlening te verbeteren. Aarzel niet om te vragen bij de volgende reservering voor een kamer met uitzicht op de vallei. Als het mogelijk is, beseffen we deze wens heel veel. Het zou ons een groot genoegen om u terug te verwelkomen in Willingen welkom! Tot dan wensen wij u het allerbeste en blijven met de beste groeten! Uw team van de H Hotel Willingen

5 september 2016 beoordeeld

Al bij het inchecken werd de Duitse efficiëntie duidelijk. Helder en compleet werd alle informatie over de kamer, het ontbijt, het welnessgedeelte en de gang van zaken in het hotel uit de doeken gedaan. De kamer was prima, de bedden sliepen fantastisch. Sanitair was brandschoon en oogde nieuw. We hadden een Comfortkamer met inderdaad voldoende comfort. Gratis flesjes water, grote koelkast. Er is ook een keuken, maar de kastjes waren op slot. Kun je er vast bij boeken. Uitzicht op de heuvels aan de overkant. Het welnessgedeelte viel ons een tikje tegen. We gingen er nog laat (tegen 22 uur) naar toe. Alleen de sauna en de infraroodsauna waren nog in gebruik. Stoombad en Romeinse bad waren uit en roken ook niet echt alsof ze gebruikt konden worden. Er was een kantelraam opengezet waardoor het wat fris was. Sauna niet echt heet. Infraroodsauna zelf aan en uit te zetten, dus prima. Het zwembad is klein en ondiep, maar verder ok. Tegenvaller was dat je 3 euro moest betalen voor een jacuzzi. Al met al stond de wellness een beetje in contrast met de rest van het hotel. Het ontbijt was echt fantastisch. We waren er twee nachten, dus twee keer een heerlijk ontbijt. De kok stond eitjes te bakken en er was een enorme keuze uit van alles en nog wat. Alleen hierom zou je naar dit hotel komen. Alleen jammer dat de keuken waar het ontbijt gemaakt werd onder ons raam zat. Vanaf 7 uur klonk er muziek uit de keuken. We werden er wakker van.
Desondanks komen we hier nog wel eens terug. Al zullen we dan om een andere kamer vragen dan 117 ivm de muziek uit de keuken.

Kamertip: Kamer 116, 117 en 118 liggen boven een soort patio waarin van 7 uur het geluid van de keuken omhoog ...
Bekijk meer kamertips
  • Verbleef: September, 2016, reisde met een partner
Hotel_Willingen, Manager van Ramada Willingen, reageerde op deze beoordelingGereageerd 12 september 2016

Geachte gast, ik dank u voor uw grote beoordeling over uw verblijf in ons hotel in Willingen. We zijn blij dat je bij ons thuis hebben gevoeld. Natuurlijk, wij danken u voor uw opbouwende kritiek die ons helpt om onze prestaties nog verder te verbeteren. Wij verwelkomen u binnenkort weer in ons huis en blijven tot die tijd vriendelijke groet Uw team van de H + Hotel Willingen

Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Reizigers hebben ook deze hotels in Willingen bekeken
op 4,1 km afstand
Romantik Hotel Stryckhaus
nr. 2 van 38 in Willingen
94 beoordelingen
Prijzen weergeven

In Ramada Willingen geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Ramada Willingen

Adres: Am Schneppelnberg 9 - 13, 34508 Willingen, Hessen, Duitsland (Voorheen Ramada Willingen)
Locatie: Duitsland > Hessen > Willingen
Voorzieningen:
Bar/lounge Gratis snelle internetverbinding (wifi) Gratis parkeren Kinderactiviteiten (kind-/gezinsvriendelijk) Huisdieren toegestaan (hond-/huisdiervriendelijk) Restaurant Ski-in/ski-out Zwembad Rolstoeltoegang
Stijl hotel:
Nr. 1 voordelig hotel in Willingen
Nr. 2 ski-in/ski-out-hotel in Willingen
Prijsklasse: € 76 - € 132 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:3,5 ster(ren) — Ramada Willingen 3.5*
Aantal kamers: 102
Officiële beschrijving (verzorgd door het hotel):
Ingebed in het mooiste landschap van het middelgebergte ligt het driesterrenhotel superior RAMADA Hotel Willingen. Vele cafés, bars, en winkels nodigt Willingen uit om flaneren en te genieten. Gewoon even het leven van alledag loslaten- ons huis is het ideale vertrekpunt voor uw vakantie- of zakenreis; Laad de batterijen op in de wellnessruimte of laat uw geest creatieve oplossingen bedenken tijdens uw conferentie. Sportievelingen komen bij ons helemaal aan hun trekken: het hele jaar door vormt ons hotel het ideale instappunt in het uitgebreide netwerk van fiets-en wandelroutes, voor mountainblke- en Nordic Walking-tochten. In de wintermaanden biedt de streek u een heel gamma aan langlauf- en afdalingsactiviteiten Een groot aantal pistes in ondertussen uitgerust met besneeuwingsinstallaties. Van ons huis uit zijn de vele vrijetijdsbestedingen in het Sauerland, zoals een glasblazerij, klimhallen, kabelbanen op de Ettelsberg, Mühlenkopfschansen en nog veel meer, heel makkelijk te bereiken. ... meer   minder
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Booking.com, Thomas Cook International AG, Thomas Cook International AG, Expedia, TripOnline SA, Hotels.com en 5viajes2012 S.L., dus je kunt je reserveringen bij Ramada Willingen met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.
Ook bekend als:
Willingen Ramada

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?