Beoordeeld op 24 september 2016 via mobiele applicatie

Een paar dagen in dit hotel overnacht. Half pension. Aardig personeel. Behulpzaam. Uitstekend ontbijt ruime en verse keuze. Diner was uitzonderlijk. Al kan de hoeveelheid van ons iets minder. De keuken denkt dat je minstens een paar dagen op de maaltijd moet teren. Begin gewoon ingetogen aan de salade bar. Dan komt de rest goed. Welness was compact. Maar voor een keer OK. Bedden prima. Het dorp is eenvoudig. Voor echt vermaak moet je naar willingen of nog beter winterberg. Wel een goede uitvalsbasis.voor dagtrips.

Verbleef: september 2016, reisde met een partner
Beoordeeld op 25 december 2015

Enkele dagjes weg met het gezin, half pension geboekt.
Heel vriendelijke ontvangst, vlotte registratie.
Verouderde kamer, maar wel ruim en voorzien van alle nodige comfort.
Zeer volledig ontbijt. Papier op tafel met voorstel van aantal activiteiten in de buurt.
De maaltijden s'avonds (4 gangen, s'morgens keuze te maken uit 4 mogelijkheden) echter van middelmatige kwaliteit. Beter wellicht om in de buurt iets te gaan eten (in Usseln of Willingen).

Verbleef: december 2015, reisde met familie
Beoordeeld op 12 november 2015

Het was de eerste keer dat ik in dit hotel logeerde, maar het zal als het aan mij ligt niet de laatste keer zijn. Als alleenreizende had ik om een kamer met badkamer met ligbad gevraagd. Daar moest ik een toeslag voor betalen maar dat was het me waard. Toen ik kwam werd ik bijzonder vriendelijk ontvangen en de receptioniste ging zelfs mee naar boven om de kamer de wijzen en m'n koffer te dragen. Er was een 2 persoonskamer gereserveerd met ligbad en een balkon. Rustig gelegen aan de tuin en met alles wat een moderne hotelkamer tegenwoordig biedt. Wellness aanwezig. Ik was in het zwembad en in de Aroma kamer. Daar kon je heerlijk liggen op een verwarmde bank. het water van het zwembad vond ik eigenlijk iets te warm om te zwemmen. Maar voor oudere mensen heerlijk. De gasten waren ook overwegend ouderen. Het ontbijtbuffet was enorm uitgebreid en werd steeds bijgevuld. 's Avonds een keuzemenu (ik had half pension geboekt en de meesten met mij)wat afwisselend was en voor elk wat wils ook vegetarisch. Er kwamen ook regelmatig mensen van buitenaf eten wat een bevestiging was van de goede kwaliteit. De bediening was snel, vriendelijk en zelfs voorkomend te noemen. Aangezien ik nog niet lang alleen ben voelde het voor mij als een warm bad.

• Verbleef: oktober 2015, reisde alleen
Beoordeeld op 16 mei 2015 via mobiele applicatie

Met Hemelvaart een lang weekend geboekt met mijn vrouw en drie-jarige dochter. We werden uiterst vriendelijk ontvangen en werden naar een grote kamer, nee eigenlijk appartement gebracht in een bijgebouw. Apart woongedeelte met klein keukentje. De inrichting is wat gedateerd maar wel schoon en netjes. Zo’n grote kamer is eigenlijk ideaal met een klein kind. De gedateerdheid is wel de reden dat het geen 5 uit 5 beoordeling is geworden, maar het bij 4 moet blijven. Is het hotel echt vier sterren zoals de officiële classificatie is? Ik twijfel een beetje, maar het is zeker een heel fijn hotel met goede faciliteiten (misschien ben ik teveel verwend geraakt met zakelijke hotels). Het hotel heeft een inpandig zwembad met een kleine wellness. Heerlijk voor een korte vakantie. Na een uitstapje nog even met het gezin plonsen in het zwembad. De kleien heeft volop genoten.
Het personeel is buitengewoon vriendelijk, ze doen erg hun best. Zowel aan de receptie als in de eetzaal.
Ontbijt is uitstekend, riante keuze, continu bijgevuld. Ik zou zo eigenlijk niet weten wat er beter kan. Hooguit de kwaliteit van de koffie, maar dit soort pruttelkoffie zie je nog vaak in Duitsland.
Het avondeten was ook netjes. Vooraf een uitgebreid saladebuffet, soep en dan iedere avond keuze uit 4 verschillende hoofdgerechten afgesloten wordt er met een dessert en/of kaas. Riant! Kwaliteit is prima en vers bereid. De smaak kan hier en daar wel wat beter, de kok lijkt soms de zout te vergeten en bij de soep ui te schieten. Desalniettemin ook hier een ruime voldoende.
Samengevat, een fijn hotel. Zeker voor herhaling.

Verbleef: mei 2015
Beoordeeld op 13 mei 2015

Heerlijk hotel met ruime kamers in een prachtig wandelgebied rondom Willingen. Alle wandelingen (lang en kort) zijn vanuit het hotel te maken. Uitstekende bedden. Mooi zwembad. Goede sauna. En voortreffelijk eten, zowel het diner als het uitgebreide ontbijtbuffet. Net buiten de drukte van Willingen zelf. Kortom: zeer aan te bevelen.

• Verbleef: april 2015, reisde met vrienden