“Super adresje in alle opzichten”
Beoordeling van San Tucci

San Tucci
Geclassificeerd als nr. 1 van 22 Restaurants in Kraainem
3 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Zaterdagavond 24.02 hadden we ons bed dicht bij de luchthaven omdat ‘s anderdaags reeds om 04:30u. moesten inchecken . We hadden ons oog laten vallen op deze Italiaan, omwille van de vele positieve commentaren. De zaak gaat open om 18:00u. en wij stonden er. Hebt u gereserveerd? Nee .... Oei en nu? Een momentje zegt de baas en hij belt naar een goede klant met de vraag of ze een half uurtje later willen komen. Dus wij mochten binnen op voorwaarde dat we om 20:30u. zeker klaar zouden zijn. Fantastisch toch! En verder? We hebben er heel lekker gegeten en gedronken. Uitstekend restaurant met een uitstekende bediening. De vele goede kwotaties zijn zeker terecht.

19 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel lekker eten
vriendelijke bediening
Scampi met sambucca geten heel lekker.
Portie s zijn groot genoeg

3 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Beste Italiaans restaurant van de regio.
Heerlijke vis en zeevruchten. Fantastische osso bucco. Verfijnde tiramisu. Gastvrije en vriendelijke bediening.
Een echte aanrader.

20 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekkere gerechten zeker een aanrader voor de Italiaanse liefhebbers. Wel een wat trage bediening, er waren slechts 6 tafels en toch een uur moeten wachten.

2 juli 2017 beoordeeld

Al jaren komen we hier vooral om een heerlijke cote a l'os, op het houtvuur gebakken, te eten. De bediening is hier altijd super vriendelijk.

Reizigers die San Tucci bekeken, bekeken ook

Zaventem, Vlaams-Brabant
Zaventem, Vlaams-Brabant

Woluwe-Saint-Lambert, Brussel

Woluwe-Saint-Lambert, Brussel
Kraainem, Vlaams-Brabant

In San Tucci geweest? Deel je ervaringen!