Hoogtepunten uit beoordelingen
Heerlijk ontbijt

Een heerlijk en zeer uitgebreid ontbijt genoten bij de golfclub. De locatie is klein, huiselijk en ... meer lezen

Beoordeeld op 17 juli 2019
Moilobie
wat een rust!

Op 8 augustus samen met mijn zoon gespeeld op deze prachtige 9-holes baan! Wat een rust en wat een ... meer lezen

Beoordeeld op 14 augustus 2018
CVvO070
Voorburg, Nederland
Lees alle 11 beoordelingen

Beoordeeld op 17 juli 2019

Een heerlijk en zeer uitgebreid ontbijt genoten bij de golfclub.
De locatie is klein, huiselijk en sfeervol. Personeel erg vriendelijk.
Echt de moeite waard als je in de buurt bent.

Datum van activiteit: juli 2019
Beoordeeld op 14 augustus 2018

Op 8 augustus samen met mijn zoon gespeeld op deze prachtige 9-holes baan!
Wat een rust en wat een uitzichten en.......... er was bijna niemand....
€20,- voor een 9-holes greenfee en € 7,50 huur voor een elektrische trolley.... daar kunnen ze in NL nog wat van leren. Erg vriendelijke man in de golfshop (pro?) die bij terugkomst de rest van de middag vrij bleek te zijn en er niet meer was. Gehuurde trolley's maar gewoon om de hoek teruggezet ;-).

Datum van activiteit: augustus 2018
Beoordeeld op 16 mei 2017 via mobiele applicatie

Iedereen aan te raden! Super vriendelijk, heerlijk en vers bereid! Voor elke gast speciale aandacht en willen alles voor je doen om je een geweldige maaltijd voor te schotelen!!! Zelden zo heerlijk gegeten en genoten van de gastvrijheid!

Datum van activiteit: mei 2017
Beoordeeld op 12 april 2017 via mobiele applicatie

Ben jij ook benieuwd of golf iets voor jou is!? Naast Landal Winterberg ligt een mooie 9 holes golfbaan waar je zonder GVB een balletje kan slaan. Vandaag met gezin met tieners en opa en oma voor het eerst golf gespeeld. Zeer leuke ervaring, bij ons is het enthousiasme gewonnen. Dit gaan wij vaker doen. Fantastisch dat ze een familie entree bieden 2 volwassen+ 2 tieners 40,- euro en 2x 5 euro voor 2 extra personen. 50,-euro voor een hele dag plezier.

Datum van activiteit: april 2017
Beoordeeld op 6 januari 2017 via mobiele applicatie

Deze plek is ideaal om vanaf het Landal park te voet te bereiken. Even weg uit de drukte van toeristen. Heel gemoedelijk, goed eten prima wijnen een goed glas bier. Een uitstekende prijs kwaliteit verhouding.

Datum van activiteit: januari 2017