“Absurde wachttijden en onvriendelijk personeel ”
Beoordeling van Bistro Taglich Pforte

Bistro Taglich Pforte
Geclassificeerd als nr. 64 van 84 Restaurants in Winterberg
31 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Meer dan een uur moeten wachten op een bordje spaghetti! En dan ook nog eens zeer onvriendelijk! Dus nooit meer!

31 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Onvriendelijke bediening, slechte service en langzame afhandeling van onze bestelling. Absolute afrader!

31 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Met een groep gegeten, uur en 5 minuten moeten wachten op spaghetti terwijl ze vooraf zeiden dat het snel kon. We waren op de fiets en wilden een regenbui voor blijven, niet gelukt omdat het zo lang duurde. Bedankt...

14 mei 2018 beoordeeld

Wij hebben hier niet gegeten maar wel een paar keer op het terras gezeten. Heel gezellig, leuke bediening, al moet je soms een beetje moeite doen om hun aandacht te trekken. Alles wat wij bestelden kwam vlot en was voldoende koel of warm. Wat we aan eten voorbij zagen komen zag er prima uit. En er was ook nof prima werkende wifi. Als we weer in Winterberg zijn gaan we zeker weer even op het terras zitten daar.

9 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Beperkte kaart, dus makkelijk kiezen. Eten prima, leuke bediening, en vlotte service. Keuze uit tap of flessen bier.

Reizigers die Bistro Taglich Pforte bekeken, bekeken ook

Winterberg, Noord-Rijnland-Westfalen

In Bistro Taglich Pforte geweest? Deel je ervaringen!