“Onvriendelijke bediening, ernstig lang wachten”
Beoordeling van Bistro Taglich Pforte

Bistro Taglich Pforte
Geclassificeerd als nr. 63 van 84 Restaurants in Winterberg
31 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Met een groep gegeten, uur en 5 minuten moeten wachten op spaghetti terwijl ze vooraf zeiden dat het snel kon. We waren op de fiets en wilden een regenbui voor blijven, niet gelukt omdat het zo lang duurde. Bedankt...

Datum van bezoek: mei 2018

14 mei 2018 beoordeeld

Wij hebben hier niet gegeten maar wel een paar keer op het terras gezeten. Heel gezellig, leuke bediening, al moet je soms een beetje moeite doen om hun aandacht te trekken. Alles wat wij bestelden kwam vlot en was voldoende koel of warm. Wat we aan eten voorbij zagen komen zag er prima uit. En er was ook nof prima werkende wifi. Als we weer in Winterberg zijn gaan we zeker weer even op het terras zitten daar.

Datum van bezoek: mei 2018
9 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Beperkte kaart, dus makkelijk kiezen. Eten prima, leuke bediening, en vlotte service. Keuze uit tap of flessen bier.

Datum van bezoek: maart 2018
19 februari 2018 beoordeeld

fijne ontvangst aan de deur
vriendelijk personeel heel behulpzaam.
recht toe recht aan eten hamburgers salades en pastas. Smaakt goed en niet duur
je kunt er niet pinnen

Datum van bezoek: februari 2018
7 november 2017 beoordeeld

heel mooi gezellig terras. Vaak een heerlijk Weizenbier gedronken samen met mijn vrouwtje. Voor herhaling vatbaar.

Datum van bezoek: oktober 2017

Reizigers die Bistro Taglich Pforte bekeken, bekeken ook

Winterberg, Noord-Rijnland-Westfalen

In Bistro Taglich Pforte geweest? Deel je ervaringen!