Beoordeeld op 27 mei 2018 via mobiele applicatie

Met het hele gezin, ook de kleinkinderen, naar Der Brabander geweest. En het was gewoon fantastisch. Fijne sfeer, leuk personeel, heerlijk eten, helemaal goed!
Ook Winterberg is een erg leuk dorpje. Voor herhaling vatbaar.

Datum van verblijf: november 2017
Beoordeeld op 22 mei 2018

Wij reserveerden een kamer voor het pinksterarangement maar bij aankomst bleek er geen kamer meer vrij te zijn! Geen probleem wij kregen een appartement zonder meerkost. Zoals alles in dit hotel was het appartement pico bello in orde met alles erop en eraan, twee tv toestellen, een cd /dvd speler, een playstation, een volledig ingerichte keuken, mooi terras, zeer ruime badkamer en living. Het ontbijt is te vergelijken met dat op cruise schepen en wat het avondmaal betreft ruime keuze en zeer lekker. Dit vier sterren hotel is niet direct het goedkoopste maar de talrijke gratis extra's zoals de sauna het verwarmd (32°) zwembad de gratis toegang tickets voor tal van activiteiten buiten dit hotel maken alles toch best betaalbaar. De eigenaar himself verwelkomt iedereen met een glaasje bubbels tijdens de eerste dag en geeft uitleg bij de tal van activiteiten tijdens je verblijf, je verveelt je geen moment en voor de kinderen zijn er ook tal van al dan niet begeleide bezigheden. Zaterdag was een uitzonderlijk warme dag en de eigenaar haalde een nostalgische ijsroom kar van stal en trakteerde iedereen op het terras (ik telde meer dan honderd gasten) op een lekker ijsje en ook de zonnecrème stond gratis ter beschiking. Ook de dinershow was om duimen en vingers bij af te likken, proficiat voor het team!! Toch één minpuntje, het appartement geschikt voor zes personen had slechts één wc en stond in de badkamer.
Jammer dus net geen 10 op 10 maar toch een dikke 9,5 en ons zien ze zeker terug.

Datum van verblijf: mei 2018
Beoordeeld op 14 maart 2018 via mobiele applicatie

Voor de eerste keer in dit hotel en het is ontzettend goed bevallen. We hadden de ‘kleine’ kamer geboekt. Alles was schoon en netjes. Het ontbijt was lekker en uitgebreid! Voor het diner had je een aantal keuzes voor het voor, hoofd en nagerecht.
Bij de receptie kregen we nog een kortingskaart voor 5,- pp op de skiepas!
Al met al een fijn verblijf!!

Datum van verblijf: maart 2018
Beoordeeld op 12 maart 2018 via mobiele applicatie

Gehele accomodatie is gewoon goed. Prettige bediening en vriendelijk personeel. Net verzorgde slaapkamer en prima douche. Ontbijt is heel goed. Mooie welness met sauna. Hotel ligt pal naast de piste. In no time op de latten.

Datum van verblijf: maart 2018
Beoordeeld op 25 februari 2018

wij zij wekend na kerst 2017 daar geweest, het is een echt gezellig hotel waar al het personeel ook Nederlands spreekt ( je hebt niet eens het idee dat je in Duitsland bent ) de kamers zijn schoon en netjes, zowel ontbijt en diner zijn goed verzorgt.
zelfs Rob de eigenaar nam de moeite om gezellig een babbeltje te maken met ons voor ons een dikke 10

Datum van verblijf: december 2017