“Mwah”

Keukens: Midden-Europees
Dineropties: Na sluitingstijd
Dineropties: Na sluitingstijd
1 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Broodje kroket gegeten. Smaak was goed, prijs niet onredelijk. Bediening enigszins ongeïnteresseerd. Servetje noch bestek konden eraf.

Datum van bezoek: juni 2018

3 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Inderdaad is de menukaart vele malen gebruikt en zijn er wel sporen van eten op te vinden. Personeel doet wat ze doen moeten, lachen mag. Het eten was ok maar veel kant en klare producten gebruikt maar daar is de prijs ook naar.
Hier kun je echt een mooie zaak van maken alles even opfrissen en nieuwe menukaarten.
Schone schort mag ook .

Datum van bezoek: april 2018
11 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Eetcafé met ruime kaart, verschillende keuze aan biertjes, bediening hielden ons uitstekend in de gaten en zorgde ervoor dat we niet droog kwamen te staan. Lekker gegeten. In vergelijking met voorgaande beoordelingen, verbaasd, onze ervaring was prima. In het verleden ook al vaker hier gegeten en ook daaraan positieve herinnering overgehouden.

6 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Onvriendelijk personeel en als klap op de vuurpijl werd het hoofdgerecht geserveerd terwijl we nog aan de soep zaten. Kwaliteit van heet eten niet bijzonder dus ik zeg "hier nooit weer"

5 maart 2018 beoordeeld

De bediening was vriendelijk. We waren wat laat voor de lunch en daarom was het ook niet erg druk. De cheeseburger was prima. Wat gammele stoelen. Toilet op de eerste verdieping. Voor een lunch prima adres. Zou er niet snel voor een diner reserveren.

Reizigers die Brauhaus Neue Mitte bekeken, bekeken ook

Winterberg, Noord-Rijnland-Westfalen

In Brauhaus Neue Mitte geweest? Deel je ervaringen!