“Best lekker”
Beoordeling van Eiscafe Cortina

Eiscafe Cortina
Geclassificeerd als nr. 39 van 82 Restaurants in Winterberg
31 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik had een coupe met vanille-ijs met warme frambozensaus. Was erg lekker, alleen zaten er erg veel brokken in het ijs. Dit hoort niet. Verder vind ik €6 voor zo’n coupe ijs ook wel erg aan de prijs. Zeker ook omdat het zelfbediening is.

12 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooie ijssalon met groot terras. Smaak is verrassend lekker. Een romige smaak, prima hoeveelheid en enorm veel keuze.

22 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Aardige mensen maar zowel de taartjes als het ijs zijn niet zelfgemaakt en dat proef je. Het ijs heeft een beetje een chemische smaak en in de slagroom zag geen suiker.

1 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Als je de kaart en de etalage bekijkt verwacht je veel. Wij zijn hier een ijsje en apfelstrudle komen eten. De strudle was vanbinnen niet gaar en het ijs vonden we persoonlijk niet echt denderend. In het spaghetti ijs zaten veel brokken. Gekristaliseerd ijs of bevroren slagroom?

20 september 2017 beoordeeld

Heerlijk ijs voor een redelijke prijs. Spaghetti ijs met vanilleijs of yoghurtijs. in 2 formaten klein en normaal. Wij kozen een kleine voor 3.50€ waar voor je geldt.

Reizigers die Eiscafe Cortina bekeken, bekeken ook

Winterberg, Noord-Rijnland-Westfalen

In Eiscafe Cortina geweest? Deel je ervaringen!