“Heel goed en gezellig”
Beoordeling van Klosterscheuer

Klosterscheuer
Geclassificeerd als nr. 1 van 27 Restaurants in Bad Herrenalb
31 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuk terrasje om buiten te zitten. Of als het regent kun je er binnen zitten.

Prima menukaart met voldoende keuze in voorafjes, hoofdgerechten of toetjes.
De gebonden aspergesoep was erg lekker, maar door de spekreepjes voor ons net wat te zout.
Het patatje was prima doorgebakken.

Zeer vriendelijk bediening, schone toiletten en zelfs handdoekjes om je handen af te drogen.

Prijs / kwaliteit / service / inrichting / sfeer singel goed. Kortom aanradertje.

Parkeren op 3 min loopafstand (eerste half uur gratis).

4 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Het Klosterscheuer bevindt zich in het oude deel van het dorp. Ontvangst is vriendelijk en we worden goed geholpen. De rumpsteak en de kip smaken erg goed alsmede de groente bij de kip met verse pasta. Bij de rumpsteak zit salade en goed gebakken patatjes.
Personeel allemaal vriendelijk en er wordt goed voor je gezorgd.
Prijs/prestatie is goed.

21 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Voor herhaling vatbaar. Zeer vriendelijke bediening. Lekker en gezellig. Top! Lekker bier. Wienerschnitsel was lekker. Sla erbij was ook heel lekker en fris. Ook betaalbaar.

5 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuke plaats om te eten, lunch en diner.
Bij mooi weer groot terras, gezellig druk.
Vlotte bediening.
Ik had de forel (specialiteit) en die was perfect.
Mijn vrouw had biefstuk,ook prima

29 december 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooi kader. Lekker eten. Sympathieke bediening. Uitstekende prijs-kwaliteit. Prachtig historisch gebouw.

Reizigers die Klosterscheuer bekeken, bekeken ook

Bad Herrenalb, Baden-Württemberg

In Klosterscheuer geweest? Deel je ervaringen!