ZenHotels.com
Travelocity
eDreams
Beoordeeld op 24 juli 2021

Op doorreis naar Oostenrijk hier overnacht. Nieuw, modern hotel. Mooie kamers, bijzonder ingericht. Opvallend is dat de badkamer niet in een aparte ruimte is. Matras vond ik wat hard.
Ontbijt niet al te uitgebreid, doch verder prima.
Parkeren onder hotel 10 euro. Tegenover hotel is supermarkt met parkeerterrein, ik zag diverse hotelgasten ook daar parkeren.

Ligging van het hotel is top, je zit zo op de snelweg en met 5 minuten lopen zit je in het centrum van Ettlingen. Zoals meerdere mensen hier al hebben geschreven: het is echt een leuk, mooi en vooral gezellig dorp met heel veel terrassen en restaurants!

Al met al een aanrader.

Datum van verblijf: juli 2021
Frederic Chopin, General Manager van Ibis Styles Karlsruhe Ettlingen, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 juli 2021

Thank you very much for taking the time to post you review on Tripadvisor and especially for the 4 star rating. We love the fact you find the location good and ultimately our hotel ideal for your transit. The team and I look forward to welcoming you back soon again. Kindest regards, F. Chopin

Beoordeeld op 9 oktober 2020

We waren op doorreis van Italie naar Nederland en hebben hier overnacht. Prima hotel aan de rand van het historische centrum. Praktisch ingerichte en schone kamers, vriendelijk personeel en een prima ontbijt.

Datum van verblijf: september 2020
Frédéric Chopin, Other van Ibis Styles Karlsruhe Ettlingen, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 oktober 2020

Thank you so much for your fantastic feedback :) It means so much to all of the team when their efforts are recognized and your review will go a long way in continuing to motivate them to deliver an enjoyable experience to all our guests. We look forward to welcoming you back soon again.
Best wishes from Ettlingen / Beste wensen van Ettlingen F. Chopin

Beoordeeld op 4 augustus 2020

Mooie ruime hotelkamer met airco. Super aardig personeel. Ontbijt goed te doen, ruime keus. Parkeren10 euro per dag. Je krijgt waar voor je geld. Dichtbij het centrum. Aan de rand van het Zwarte Woud.

Datum van verblijf: augustus 2020
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
Frédéric Chopin, Other van Ibis Styles Karlsruhe Ettlingen, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 augustus 2020

The team and I are delighted that you enjoyed every aspect of your stay. We are proud of the fact that we were able to deliver a top experience. Thank you so much for sharing your experiences here, we look forward to welcoming you back soon again in Ettlingen :) All the best F. Chopin

Beoordeeld op 6 januari 2020

Dit hotel is een leuk hotel op een centrale locatie. Het op loopafstand liggende Ettlingen is een leuk en gemoedelijk plaatsje en is tevens niet te massaal/druk. (Dat laatste geldt overigens ook voor het hotel) Verder heeft het hotel goede en schone kamers die van alle noodzakelijke gemakken zijn voorzien.

Datum van verblijf: december 2019
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
Frédéric C, General Manager van Ibis Styles Karlsruhe Ettlingen, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 januari 2020

Thank you so much for such a wonderful review and for sending your feedback to us :) I am really pleased to hear you had a great time with us! I do hope to see you again soon and thank you for thinking of us for your next visit! Best wishes F. Chopin

Beoordeeld op 26 december 2019

Aangenaam verblijf. Ruime kamer. Erg netjes.Uitgebreid ontbijt. Zeer klantvriendelijk personeel. Het hotel is gelegen op wandelafstand van het centrum van Ettlingen. Ook het gebruik van de ondergrondse garage is een pluspunt.

Datum van verblijf: december 2019
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
Frédéric C, General Manager van Ibis Styles Karlsruhe Ettlingen, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 28 december 2019

Thank you so much :) We are really honoured that you enjoyed every aspect of your stay and appreciated the efforts of the team. From the team and I, we wish you a very merry festive break and may 2020 be an awesome year ahead. See you soon, best wishes F. Chopin