Besparingsmelding! 19% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 19% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 79 per nacht.

Hotel Attache(Raunheim)
  • Gratis parkeren
Agoda.com
  • Restaurant
Avalon Hotel Domicil(Ruesselsheim)(Heel veel waar voor je geld!)
Hotwire.com
  • Gratis parkeren
Best Western Amedia Frankfurt Ruesselsheim(Ruesselsheim)(Heel veel waar voor je geld!)
TripAdvisor
TripAdvisor
Agoda.com
8 augustus 2017 beoordeeld

Er zag netjes en parkeerplaatsen genoeg. Alleen bord van nh buiten mag groter en duidelijk kunnen zien.
Kamers heel mooi en genoeg ruimte voor ons.badkamer super netjes en mooi uitstraling. Super hotel!

• Verbleef: juli 2017, reisde met familie
Beoordeling verzameld in samenwerking met NH Hotels
15 november 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Alles prima in orde. Fijne ruime kamer, modern. Enige minpuntjes zijn de luidruchtige koelkast van de minibar, de glibberige badkuip waarin het onhandig douchen is, en de veel te volle parkeerplaats. Ik heb in twee weken tijd maar drie keer een plekje gevonden. De rest van de tijd kon ik langs de straat parkeren. O ja, de speciale gerechten van het restaurant die permanent in de lift aangeprezen worden lijken permanent uitverkocht te zijn. Gelukkig zijn er zowat twintig eetgelegenheden op loopafstand van het hotel.

Verbleef: november 2016, reisde voor zaken
15 april 2016 beoordeeld

Het inchecken verliep snel en soepel. De kamer was prima, ruim en schoon, het bed was comfortabel.
Het restaurant was grotendeels geblokkeerd voor een groep tijdens het diner, maar in een hoekje kon ik nog een tafel met iemand delen. het diner-buffet was prima, met goede keuze.
Ook het ontbijt-buffet was prima.

• Verbleef: april 2016, reisde voor zaken
Beoordeling verzameld in samenwerking met NH Hotels
Sven F, Manager van NH Frankfurt Airport West, reageerde op deze beoordelingGereageerd 16 april 2016

Dear Hans1955,
First, let me show you my sincerely gratitude for taking the time in sending us your review through Tripadvisor and for the trust you have placed in our hotel, by choosing it for your stay at NH Frankfurt Airport West.
I really appreciate the excellent comments that I have shared with our staff. We look forward for the opportunity of welcoming you again in our Hotel.
Have a nice weekend.

11 augustus 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Als tussenstop hier een overnachting geboekt !
Perfecte ruime kamers, goede bedden , alles schoon en compleet !
Verfrissend binnen zwembad met handdoeken service, sauna, relaxruimte etc.
Ontbijt ontzettend uitgebreid en luxe .
Locatie dichtbij snelweg is perfect. De aangrenzende dorpjes hebben leuke restaurantjes met uitzicht op de Rijn . Helemaal leuk.
Prijzen in de bar iets aan de hoge kant en betaald parkeren, maar de prijs van de overnachting maakt alles goed , dikke pluim !

Verbleef: augustus 2015, reisde met familie
Sven F, Manager van NH Frankfurt Airport West, reageerde op deze beoordelingGereageerd 2 september 2015

Dear Ton1812,

Thank you very much for taking the time to give us this valuation. We are taking your Feedback seriously and using it to improve our service constantly because the satisfaction of our guests is very important for us. We hope to welcome you again soon and wish you a nice week.

30 juli 2015 beoordeeld

Wij hebben met ons gezin overnacht op de terugreis uit italie. De bedden (boxsprings) lagen erg lekker. de kamer is voorzien van een minibar en het ontbijt is echt super. heel veel keus, ik heb veel hotels gehad maar zo'n uitgebreid ontbijt heb ik nog niet vaak meegemaakt. . voor deze prijs is dit een geweldig hotel.

• Verbleef: juli 2015, reisde met familie
Sven F, Manager van NH Frankfurt Airport West, reageerde op deze beoordelingGereageerd 2 augustus 2015

Dear visscher68,

thank you for taking the time to give us a review in trip advisor. I really appreciate the excellent comments, that I have shared with our staff.

We hope you had an nice stay in Raunheim and we look forward to welcome you again soon in our NH Frankfurt Airport West