“Efficiënt en goed gelegen. ”
Beoordeling van NH Frankfurt Airport West

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 9 websites!
NH Frankfurt Airport West
Beoordeeld als nr. 1 van 2 hotels in Raunheim
Eco-leadersNiveau Zilver
15 november 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Alles prima in orde. Fijne ruime kamer, modern. Enige minpuntjes zijn de luidruchtige koelkast van de minibar, de glibberige badkuip waarin het onhandig douchen is, en de veel te volle parkeerplaats. Ik heb in twee weken tijd maar drie keer een plekje gevonden. De rest van de tijd kon ik langs de straat parkeren. O ja, de speciale gerechten van het restaurant die permanent in de lift aangeprezen worden lijken permanent uitverkocht te zijn. Gelukkig zijn er zowat twintig eetgelegenheden op loopafstand van het hotel.

Verbleef: November, 2016, reisde voor zaken

15 april 2016 beoordeeld

Het inchecken verliep snel en soepel. De kamer was prima, ruim en schoon, het bed was comfortabel.
Het restaurant was grotendeels geblokkeerd voor een groep tijdens het diner, maar in een hoekje kon ik nog een tafel met iemand delen. het diner-buffet was prima, met goede keuze.
Ook het ontbijt-buffet was prima.

• Verbleef: April, 2016, reisde voor zaken
Beoordeling verzameld in samenwerking met NH Hotels
Sven F, Manager van NH Frankfurt Airport West, reageerde op deze beoordelingGereageerd 16 april 2016

Dear Hans1955,
First, let me show you my sincerely gratitude for taking the time in sending us your review through Tripadvisor and for the trust you have placed in our hotel, by choosing it for your stay at NH Frankfurt Airport West.
I really appreciate the excellent comments that I have shared with our staff. We look forward for the opportunity of welcoming you again in our Hotel.
Have a nice weekend.

11 augustus 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Als tussenstop hier een overnachting geboekt !
Perfecte ruime kamers, goede bedden , alles schoon en compleet !
Verfrissend binnen zwembad met handdoeken service, sauna, relaxruimte etc.
Ontbijt ontzettend uitgebreid en luxe .
Locatie dichtbij snelweg is perfect. De aangrenzende dorpjes hebben leuke restaurantjes met uitzicht op de Rijn . Helemaal leuk.
Prijzen in de bar iets aan de hoge kant en betaald parkeren, maar de prijs van de overnachting maakt alles goed , dikke pluim !

Verbleef: Augustus, 2015, reisde met familie
Sven F, Manager van NH Frankfurt Airport West, reageerde op deze beoordelingGereageerd 2 september 2015

Dear Ton1812,

Thank you very much for taking the time to give us this valuation. We are taking your Feedback seriously and using it to improve our service constantly because the satisfaction of our guests is very important for us. We hope to welcome you again soon and wish you a nice week.

30 juli 2015 beoordeeld

Wij hebben met ons gezin overnacht op de terugreis uit italie. De bedden (boxsprings) lagen erg lekker. de kamer is voorzien van een minibar en het ontbijt is echt super. heel veel keus, ik heb veel hotels gehad maar zo'n uitgebreid ontbijt heb ik nog niet vaak meegemaakt. . voor deze prijs is dit een geweldig hotel.

• Verbleef: Juli, 2015, reisde met familie
Sven F, Manager van NH Frankfurt Airport West, reageerde op deze beoordelingGereageerd 2 augustus 2015

Dear visscher68,

thank you for taking the time to give us a review in trip advisor. I really appreciate the excellent comments, that I have shared with our staff.

We hope you had an nice stay in Raunheim and we look forward to welcome you again soon in our NH Frankfurt Airport West

6 juli 2015 beoordeeld

Receptie deed geen enkele inspanning om een geschil in afgesproken kamerprijs op te lossen. Ik heb zelf met NH hoofdkantoor moeten bellen om dit probleem op te lossen. Slechte service verlening was dit.
Hotel was schoon en netjes ,kamer prima .Ontbijt zeer goed en luxe.

• Verbleef: Juni, 2015, reisde met een partner
18 februari 2015 beoordeeld

Kamers waren erg stoffig. Hadden om gescheiden bedden gevraagd maar helaas. Badkamer zeer klein en verouderd. Met raam open zeer lawaaiig. Dekbedden waren zeer kort voor iemand van 1,80m. Al met al geen goede prijs kwaliteit verhouding,

• Verbleef: Februari, 2015, reisde voor zaken
Beoordeling verzameld in samenwerking met NH Hotels
Sven F, Manager van NH Frankfurt Airport West, reageerde op deze beoordelingGereageerd 25 maart 2015

Dear Robert V,
Thank you for taking the time to share your experiences after your stay with us. We constantly aim to provide our guests with the finest of facilities and services and we very much regret that we did not meet your expectations.
The wellbeing of our hotel guests is extremely important to us. We are taking your experience seriously and we will use it in order to improve our service.
Hindali79, thank you once again for sharing your experiences with us and we are looking forward to the opportunity
of welcoming you back in Raunheim soon…

30 augustus 2014 beoordeeld

Prima hotel voor een nacht. Behalve de bedden is dit hotel goed voor een overnachting als men op doorreis is. Het ontbijt was echt heel uitgebreid en ook is er voldoende parkeerruimte.
Minpuntje zijn toch weer de bedden. Geen molton op de matras en enorm slappe kussens.
Ook kan het raam niet open blijven want er pal achter loopt een spoorlijn en ook het vliegverkeer is duidelijk te horen. Jammer.

• Verbleef: Augustus, 2014, reisde met een partner
Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Neem ook deze accommodaties in of in de buurt van Raunheim in overweging
op 1,3 km afstand
op 2 km afstand
Best Western Amedia Frankfurt Ruesselsheim
op 9,6 km afstand
NH Frankfurt Moerfelden Conference Center
NH Frankfurt Moerfelden Conferen ...
nr. 2 van 9 in Morfelden-Walldorf
845 beoordelingen
Prijzen weergeven

In NH Frankfurt Airport West geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over NH Frankfurt Airport West

Adres: Kelsterbacher Str. 19, 65479 Raunheim, Hessen, Duitsland (Voorheen NH Frankfurt Rhein Main)
Telefoonnummer:
Locatie: Duitsland > Hessen > Raunheim
Voorzieningen:
Bar/lounge Selectie dranken Zakencentrum met internettoegang Fitnesscentrum / sportruimte Gratis snelle internetverbinding (wifi) Gratis parkeren Huisdieren toegestaan (hond-/huisdiervriendelijk) Restaurant Roomservice Shuttlebusservice Suites Zwembad Rolstoeltoegang
Stijl hotel:
Beoordeeld als nr. 1 van 2 hotels in Raunheim
Prijsklasse: € 52 - € 118 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:4 ster(ren) — NH Frankfurt Airport West 4*
Aantal kamers: 306
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Booking.com, Expedia, Hotels.com, NHHotels, TripOnline SA, HotelQuickly en 5viajes2012 S.L., dus je kunt je reserveringen bij NH Frankfurt Airport West met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.
Ook bekend als:
Nh Frankfurt Rhein - Main Hotel Raunheim

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?