“Zomer en winter leuk”
Beoordeling van Badepark Inzell

Badepark Inzell
Geclassificeerd als nr. 1 van 7 dingen om te doen in Inzell
Meer gegevens van de attractie
Attractiegegevens
Prijs: Ja
18 januari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

De badesee is zomers leuk omdat natuurwater is. In de winter kun je binnen zwemmen en heerlijk naar de sauna.

16 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Het badepark ligt prachtig met een mooi uitzicht op de bergen. Het natuurbad is lekker fris en wordt goed onderhouden. Restaurant is niet aan te raden en de snackbar is doorgaans erg druk. Eigen eten en drinken meenemen kan gewoon.

16 augustus 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

De sauna van Inzell is niet heel erg groot, 4 sauna's en een stoombad. Helaas geen echt zwembad in het sauna gedeelte. De sfeer is gemoedelijk. Toen wij er waren, waren er voornamelijk bewoners van het dorp Inzell zelf.
Met de Inzell card is de sauna voor een periode van 3 uur gratis en dat is dan wel weer mooi meegenomen.

2 augustus 2014 beoordeeld

Wij komen bij het badepark in Inzell met onze baby in de kinderwagen, en we worden onvriendelijk behandeld! De mevrouw achter de kassa zegt dat we er niet in mogen met onze kinderwagen, tja waar laat je een baby dan! Dus helaas niet gezwommen!

8 juli 2014 beoordeeld

Mooi schoon natuurbad in een prachtige omgeving. Het natuurbad is gelegen aan de rand van Inzell. Bij het natuurbad is er ook gelegenheid om iets te eten en te drinken.

Reizigers die Badepark Inzell bekeken, bekeken ook

Ruhpolding, Ober-Beieren

In Badepark Inzell geweest? Deel je ervaringen!