Beoordeeld op 15 juni 2019 via mobiele applicatie

Goed gelegen hotel dat piekfijn in orde is. Prijs/kwaliteit.
Ligt vlak naast de snelweg en luchthaven maar dit valt goed mee kwa geluidsoverlast.
Zeer vriendelijke service en onthaal doorheen het hele hotel.

Datum van verblijf: juni 2019
DorintStuttgart, Manager van Essential by Dorint Stuttgart-Airport, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 juni 2019

Dear guest,
many thanks for your excellent review. We are happy that we were able to excite you with our service and amenities. We would be glad to be welcoming you again soon.
Kind regards from the General Manager & the whole team

Beoordeeld op 13 mei 2019

Het hotel ligt in de buurt van de snelweg en is daarmee goed als doorreis hotel. De kamers zijn klein, maar erg netjes en in vliegtuigstijl ingericht. parkeren kan ( tegen betaling) in de naastgelegen parkeergarage. Het ontbijtbuffet is zeer uitgebreid. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam.

Datum van verblijf: maart 2019
DorintStuttgart, Manager van Essential by Dorint Stuttgart-Airport, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 mei 2019

Dear guest,
many thanks for your positive review. We are happy that you enjoyed the stay with us. We would be glad to be welcoming you again soon, maybe on your way back.
Kind regards from the General Manager & the whole team

Beoordeeld op 13 mei 2018 via mobiele applicatie

Wij waren op doorreis vanuit Italië naar België.
Dit hotel ligt aan de snelweg biedt alle comfort voor een budget prijs(85€/nacht inclusief ontbijt).
Grote, stille, moderne en zeer propere kamers.
Zeer goed warm en koud ontbijt.
Leuke bar.
Veilige overdekte garage.

Datum van verblijf: mei 2018
Reistype: Reisde voor zaken
DorintStuttgart, Manager van Essential by Dorint Stuttgart-Airport, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 30 mei 2018

Dear Guest, thanks for your good review. We are happy, that you enjoyed the stay with us. Kind regards Dagmar Lennartz / General Manager & Team

Beoordeeld op 20 maart 2018

zgan hotel dicht bij de doorgaande weg rond Stuttgart, makkelijk te bereiken. Eigen parkeergarage. Mooie nieuwe kamers die leuk zijn ingericht. Ontbijt was bovengemiddeld lekker. (en veel). Prima doorreishotel. Geen geluidsoverlast.
Kleine discussie of 13 euro voor de parking terecht was, uiteindelijk niet betaald. In het weekend is er in het restaurant alleen een opgewarmde kleine kaart. In de omgeving wel andere restaurants,

Datum van verblijf: maart 2018
DorintStuttgart, Manager van Essential by Dorint Stuttgart-Airport, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 april 2018

Dear guest,
many thanks for your great review. It is wonderful to hear that you enjoyed your stay, the Hotel and the breakfast. We would be glad to be welcoming you again soon.
Kind regards Dagmar Lennartz (General Manager) & the whole team

Beoordeeld op 22 januari 2018

Verwacht geen luxe, maar om dicht bij de luchthaven te overnachten is dit een goed hotel. Kamers zijn zeer schoon en netjes, wel wat klein. Badkamer is eenvoudig maar goed. Prijs prestatie is hier in orde.

Datum van verblijf: januari 2018
  • Reistype: Reisde voor zaken
DorintStuttgart, Manager van Essential by Dorint Stuttgart-Airport, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 maart 2018

Dear guest,
many thanks for your positive review. We are happy that you enjoyed the stay with us. We would be glad to be welcoming you again soon.
Kind regards
Dagmar Lennartz (General Manager) & the whole team