“Geen pin betaling”
Beoordeling van Pias

Pias
Geclassificeerd als nr. 31 van 98 Restaurants in Kleve
1 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Alleen even een biertje gedronken.
Etablissement is ok verder maar geen mogelijkheid om met pin te betalen. Voor ons een vreemde gewaarwording maar blijkbaar kan dat nog anno 2018. Eerst even op zoek naar een pinautomaat alvorens je dit adres aandoet

4 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Op de meest gangbare gerechten is niets aan te merken. Maarrrrr..., zodra er aan het personeel gemeld wordt dat je een gerecht niet lekker vindt breekt er paniek uit. Kritiek ist verboten. De serveerster zegt dat je had moeten vragen wat er in het gerecht zit (!), de kok komt vertellen dat het zijn recept is en daar moet je het mee doen. Tijdens de lopende discussie met de kok, komt de eigenaresse (?) het bestek voor het hoofdgerecht van tafel halen en zegt dat ze volgens de Duitse wet ons het hoofdgerecht niet hoeft te serveren. Oftewel: wegwezen jullie. Zoiets onbeschofts hebben we nog nooit meegemaakt. Onze eetlust is bij dit "restaurant" voorgoed bedorven. We zijn niet verder in discussie gegaan en zijn elders gaan eten.
Dus als je de aangeboden etenswaren zonder op- of aanmerkingen kunt waarderen, ga hier dan gerust heen. Pas wel op voor chagrijnig kijkend personeel.

17 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Vriendelijke bediening! Heerlijke schnitzel gegeten! Prijs kwaliteitverhouding zeer goed!
Zeker een aanrader!

26 juli 2017 beoordeeld

Alles vers en zelf gemaakt, met liefde klaar gemaakt! Heerlijk eten, probeer ook eens een van Pia's zelf gebakken taarten en hun heerlijke spaanse koffie (specialiteiten).

22 mei 2017 beoordeeld

De jägerschnitzel met bratkartoffeln was erg lekker en dat voor weinig geld.. MIsschien iets teveel saus. Het was niet druk op het terras, maar serveerster was erg gehaast.

Reizigers die Pias bekeken, bekeken ook

Kleve, Noord-Rijnland-Westfalen

In Pias geweest? Deel je ervaringen!