“NEE,NEIN,NION,NIO, NJET, NEE NEE NEE”
Beoordeling van Restaurant am Schloßtor

Restaurant am Schloßtor
Geclassificeerd als nr. 7 van 77 Restaurants in Kleve
4 weken geleden beoordeeld

We hadden al gehoord dat de bediening niet vriendelijk was, maar het eten moet daar best goed en lekker zijn, dus hebben we het er op gewaagd. We zijn niet verder dan de deur gekomen. Ontvangen door een brok sjacherijn die meldt dat het druk is en dat het 45 min.gaat duren voor we eten krijgen. Er waren letterlijk 6 van de 20 tafels bezet (ben benieuwd hoe lang je wachten moet als het vol zit(.
Wij zeggen O.k. en vragen waar we mogen zitten.
Ze snauwt nog een keer dat het lang gaat duren en ik zeg haar dat het allemaal wel qat vriendelijker mag. Nou daarna begint ze tegen me te schreeuwen, dat ik niet anders kon dan ook ontploffen en zeggen dat dit echt miet kan. Lekker gastvriendelijk allemaal. Heb haar in Duits gemeld dat ze nodig op vakantie moet en we zijn met het stoom in onze oren omgedraaid en weggelopen. Nee Nee Nee !!!!!!! ( hoe gaat en lekker het eten ook mogen zijn,, de sfeer is om te kotsen daar. Niet doen mensen, er zijn zoveel lekkere restaurantjes met wel vriendelijk personeel. Gewaarschuwd mens telt voor 2

Datum van bezoek: juli 2021

24 oktober 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Zoals al uit meer recensies naar voren kwam kan het personeel best een cursus gastvrijheid volgen. Niet onfatsoenlijk maar ook zeker niet gastvrij ontvangen. De Bratkartoffeln en de salade waren fantastisch het vlees viel tegen. Dunne lap Rumpsteak met veel vellen en een veel te dikke schnitzel ook met vieze stukken erin. Saus kan niet apart worden geserveerd maar alleen over het vlees en nee dat hebben wij niet verkeerd begrepen het is ongelofelijk maar waar!! Kortom eten voor heel weinig en beter dan een uur in de rij staan in Nederland bij de Mac Donalds dus we waren blij dat we überhaupt in Duitsland konden eten nu in Nederland alles dicht is maar als echte schnitzel liefhebber viel het helaas tegen.

Datum van bezoek: oktober 2020
10 september 2020 beoordeeld

Wat een geweldig goed restaurant. Heerlijke lunchgerechten die op uitstekende wijze bereid zijn. Leuk sfeervol restaurant waar we bij een volgend bezoek aan Kleve zeker naar terug zullen keren.

Datum van bezoek: september 2020
22 december 2019 beoordeeld

Want als je er eenmaal bent geweest blijf je terug komen! Het eten is zoals altijd super heerlijk en de bediening is top. Kan het iedereen aanbevelen!

Datum van bezoek: december 2019
28 oktober 2019 beoordeeld

Heerlijk gegeten, typisch Duitse keuken. Mooie stukken vlees, lekkere salade en veel groenten. Goede bediening en uitstekende prijs/kwaliteit verhouding

Datum van bezoek: oktober 2019

Reizigers die Restaurant am Schloßtor bekeken, bekeken ook

Kranenburg, Noord-Rijnland-Westfalen
Kleve, Noord-Rijnland-Westfalen

In Restaurant am Schloßtor geweest? Deel je ervaringen!

© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.