Beoordeeld op 22 juni 2018

Goede ruime kamer; mooi en goed werkend sanitair; lekker ontbijt; vriendelijke mensen; goeie uitvalsbasis voor trips in de omgeving. Gratis ruime parkeergelegenheid. Een heel goed restaurant op loopafstand bij de plaatselijke hockey- en tennisclub.

Datum van verblijf: juni 2018
Beoordeeld op 21 augustus 2017

De ontvangst in het hotel is uiterst vriendelijk. Als je geen Duits spreekt, is Engels ook geen probleem voor de gastheer en zijn personeel. Onze kamer was erg ruim. De badkamer was ook lekker groot. De kamers zijn per trap bereikbaar. Wel zijn er een paar kamers op de begane grond, maar ook om het hotel in te komen moet je eerst een trap op, waardoor het hotel minder geschikt is voor minder validen.
Het ontbijt is zeer uitgebreid en voor ieder wat wils.
Het naastgelegen Chinese restaurant was voor ons helaas geen optie, aangezien ze schrokken van de (minder gangbare) voedselallergie en daardoor niet wilde serveren. Maar er zijn voldoende alternatieven in de buurt.

Datum van verblijf: augustus 2017
Beoordeeld op 15 augustus 2017

Wat een gezellig hotel. Wij zijn hier geweest in het weekend van 12-08-2017.
Wij zijn top ontvangen. De gastheer heeft alles netjes uitgelegd over het hotel en was niet te beroerd om een gezellig praatje te maken. Het overig personeel is ook erg vriendelijk.
Wij hadden het ontbijt erbij. Je hebt genoeg keus om je buikje te vullen. De service bij het ontbijt is ook erg goed. Als je iets nodig hebt, wordt dat meteen voor je geregeld. Het hotel zit op een rustige plek, je hebt helemaal geen last van herrie. De kamers zijn ruim genoeg, alleen de badkamer is iets aan de smalle kant. Je hebt een tv die het ook goed doet.
Er zijn genoeg winkels in de buurt om te wandelen.
Het restaurant dat bij het hotel zit is niet zo goed, maar op 10 minuten rijden vind je het restaurant “Red Sun” in het centrum met een lopend buffet. Het lopend buffet is 15,95 p.p. en het eten is echt heerlijk. Het restaurant zit aan de Am Königshof 6-8.
Mettmann is een mooie uitvalhoek om richting Düsseldorf, Köln en Bonn te gaan. Dit hebben wij dan ook gedaan.
Wij zullen hier zeker nog een keer terugkomen. Een echt aanrader.

Datum van verblijf: augustus 2017
Beoordeeld op 1 mei 2017

Dit hotel is een beetje uit het centrum gelegen. Voordeel is dat het er wel rustig is. Nadeel is dat je voor alles een stuk moet lopen. Gelukkig is er wel een goede busverbinding, ook naar de s-bahn waar men de trein naar bijvoorbeeld Düsseldorf kan nemen.
Het hotel zelf heeft eenvoudige maar schone kamers. Het ontbijt heeft voor elk wat wils. Er is bijvoorveeld brood, diverse franse kazen, yoghurt, roereieren en spek en als men graag een spiegelei wil dan wordt die op verzoek gebakken. De koffie is goed.
Het personeel is hulpvaardig. Het enige wat echt jammer is is dat de bar die het hotel heeft (bijna) altijd dicht is. Ook omdat er in de buurt geen kroeg is. Gelukkig was men wel bereid een fles wijn voor ons te openen.

Datum van verblijf: april 2017
Beoordeeld op 22 december 2015

De kamer was redelijk proper. Het ontbijt viel redelijk mee, als was het uitzicht slecht. Zicht op een parking. Geeft ook een raar gevoel dat er 's nachts niemand aanwezig is van het personeel. Nee, hier komen we niet terug. Al moet gezegd, als je de prijs laag is, dan moet je ook niet veel verwachten.

Datum van verblijf: mei 2015