IntercityHotel Ingolstadt(Ingolstadt)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Gratis parkeren
Mercure Hotel Ingolstadt(Ingolstadt)(Heel veel waar voor je geld!)
Altstadthotel(Ingolstadt)
Orbitz.com
  • Bar/lounge
Besparingsmelding! 16% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 16% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 116 per nacht.

Hotel im GVZ(Ingolstadt)
  • Roomservice
Besparingsmelding! 11% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 11% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 109 per nacht.

Come In Hotel(Ingolstadt)
Schlosswirt Hotel(Ingolstadt)
Hotel Enso(Ingolstadt)
  • Roomservice
Besparingsmelding! 10% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 10% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 142 per nacht.

25 maart 2018 beoordeeld

Geen bijzonder hotel, nette, ruime kamers.
Jammer dat je voor het parkeren moet betalen.
Goede ligging vlak langs de snelweg.
Restaurant heeft redelijk eten alleen jammer van de beperkte kaart.
Ontbijt was goed.

• Verbleef: maart 2018, reisde met familie
5 oktober 2017 beoordeeld

Kamer was matig schoon, ontbijt was om 9.00 u slecht bevoorraad. Personeel leek niet gemotiveerd, check in balie was niet bemand. Alleen de bar mevrouw was klantvriendelijk. kortom een hele matige ervaring. Er veel betere Nh hotels.

• Verbleef: september 2017, reisde met een partner
31 augustus 2017 beoordeeld

Prima hotel, goed diner en ontbijt, vriendelijke ontvangst. Kamer schoon en van alle gemakken voorzien. Ook roomservice en minibar aanwezig. De buurt waar het hotel staat is helaas iets minder.. maar daar kwamen we niet voor.

• Verbleef: augustus 2017, reisde met een partner
3 augustus 2017 beoordeeld

Goede ligging, bij de snelweg. Ruime nette kamer. Geen geluidsoverlast. Badkamer was netjes, geen apart toilet.
Parkeren was duur, terwijl het een open parkeerplaats was.
Ontbijt was goed, ruime keuze.

• Verbleef: juli 2017, reisde met een partner
2 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Afgelopen nacht met mijn gezin een overnacht bij NH Hotel in Ingolstadt. Wij waren onderweg van Italië (Cavallino, Venetië) naar Nederland (Putten).

Wij kwamen aan rond 20:00 en er was nog een kamer vrij. Er werd snel een kinderbed geregeld en we konden ons opmaken voor de nacht.

Heerlijk geslapen in het goede bed. En geen gehoor van buitenaf (raam open gehouden) en andere kamers of de gang.

Ontbijt was top! Verse croissantjes, yoghurt, cake, ei en ga zo maar door.

Verbleef: juli 2017, reisde met familie
Jeannette T, Manager van NH Ingolstadt, reageerde op deze beoordelingGereageerd 5 juli 2017

Dear Remco v,

thank you very much for your stay and your rating.

Best regards from Ingolstadt