Beoordeeld op 24 augustus 2019 via mobiele applicatie

Op doorreis naar Italië in het Klooster overnacht. Geweldige plek om te overnachten, heerlijk rustig. Mooie ruime kamer, lekkere douche en goed ontbijt. En dat voor maar €75! Echt een aanrader.
Bij Wirtshaus schwanen gegeten. Typische Duitse gerechten. Heerlijk en niet duur!

Datum van verblijf: augustus 2019
Beoordeeld op 13 augustus 2018

Op terugreis na heerlijke vakantie in Italië hier overnacht. Waren te laat voor diner maar op het marktplein diverse restaurants waar je uitsteken kunt eten. Toen naar onze kamer. Ruime kamer, douche / badkamer wat klein. Goede bedden en heerlijk geslapen. ‘ s Morgens een heerlijk ontbijt waar van alles te krijgen was en ook goede koffie. Een plaats om ter onthouden voor op doorreis, maar zou ook de moeite zijn om een dag door te brengen.

Datum van verblijf: augustus 2018
Beoordeeld op 22 juli 2018 via mobiele applicatie

Als tussenstop naar Italië, heel prima ook met kinderen. Prachtige locatie voor een goede prijs, ook om wat langer te blijven. Schoon, ruim en super royaal ontbijt voor het geld.
Jammer dat de gastvrouwen erg onvriendelijk en slordig waren. Lang wachten. Tweemaal gebeld ivm reserveren avondeten, tweemaal akkoord. Bij inchecken bleek er ineens niet op gerekend, geen enkele mogelijkheid om iets te regelen, geen excuses.

Datum van verblijf: juli 2018
Beoordeeld op 13 september 2016

Bijzondere locatie en mooi klooster, rustig en heel eenvoudig. Zeer schoon. Prima tussenstop van Nederland naar Italië of Oostenrijk.
Royaal ontbijt, ontbijtbuffet met ruime keuze. De gemeenschappelijke badkamer en toilet in de gang waren voor ons geen bezwaar. Stad Baden Baden in de buurt, historische en mooie stad zeer de moeite waard om te bezoeken.

Datum van verblijf: september 2016
Beoordeeld op 3 augustus 2016 via mobiele applicatie

Onder weg naar Italië kan ik me geen beter tussenstop bedenken. +- 50 euro per kamer, Rustig/stil, vriendelijke mensen, goed ontbijt en kort bij de snelweg. Het klooster zelf ligt er nog heel mooi bij. De kamers zijn ruim en basic (geen tv). Er zijn kamers met douche en toilet en kamers met een gezamenlijk douche en toilet.

Datum van verblijf: augustus 2016