Beoordeeld op 17 september 2017

Zeer mooie omgeving prima hotel, mooie kamer, uitgebreid ontbijt, avondeten in buffetvorm en gevarieerd. Zwembad , sauna , wellnes is prima. Een echte aanrader hier komen we zeker terug. In de omgeving kan je zeer mooi wandelen.

Datum van verblijf: september 2017
Katharina H, Marketing van Goebel´s Hotel Quellenhof, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 19 september 2017

Dank jewel :-)

Beoordeeld op 17 september 2017

We waren er drie dagen en konden genieten van de mooie grote kamer, de nostalgie van dit oude mooie gebouw en de vriendelijke bediening die op en top klasse is. Heel verzorgd ontbijt buffet en s'avonds telkens een ander buffet met koude en warme gerechten, kazen en desserts. de welness ruimte is eerder klein maar is van alle nodige zaken voorzien en is heel mooi en super netjes uitgebaat. De dorpen en stadjes in de buurt met hun vakwerkhuizen zijn een bezoekje meer dan waard. Kortom, we hebben er mooie dagen gemaakt.

Dank jewel :-)

Beoordeeld op 9 september 2017 via mobiele applicatie

Goed hotel niet meer niet minder ontbijt goed en avondeten goed maar niks bijzonders....dessertbuffet stelt niet veel voor, mousse en fruit.
Vriemdelijkheid is totaal niet van harte enkel omdat het moet.
Kamer vergeten kuisen, we kregen ter compensatie waar ik zelf naar moest vragen een bon om een cocktail te drinken in de hotelbar...met veel tegen zin kregen we een cocktail naar eigen keuze.
De wellnes is wel dik in orde.
We zijn al vele malen in Duitsland geweest en vonden dit toch een minder hotel.

Beoordeeld op 11 augustus 2017

Goed hotel, ontbijt en diner in buffetvorm zijn goed en gevarieerd. Wij boekten met 3 personen en kregen een superior kamer, dit is een kamer met 3e bed, groot van formaat, met een prachtige ultramoderne badkamer, maar wel op zolder. Nadeel is dat dit onder het schuine dak is en met een buiten temperatuur van zo'n 30 graden wordt het in deze kamers al gauw zo'n 35 graden. Er is geen airco, wel is er een Velux dakraam, maar daar kun je alleen de hemel zien, je kunt verder niet naar buiten kijken (tenzij het raam openzet en op een trapje gaat staan, dan zie je wat andere daken in de omgeving). Deze kamers zijn goed geschikt in voor- en najaar, maar niet in de zomer! het enige wat men kan aanbieden is een ventilator, maar daar verplaats je de warme lucht alleen maar mee. Na veel zeuren had men ook een koelkastje "in de aanbieding", want volgens de receptiedame waren alle kamers gerenoveerd en waren de minibars/koelkastjes verwijderd, omdat daar geen behoefte van de gasten aan zou zijn. Na veel zeuren kregen wij 2 2-persoonskamers: mooie kamers met balkon, kluisje en koelkastje (hoezo verwijderd??!!), netjes, modern en schoon.
De zwemfaciliteiten zijn goed, je kunt dagkaarten krijgen voor zusterhotel Aqua Vita (3,5 km verderop). Hier zijn de zwem- en saunafaciliteiten top!
Gasten zijn over het algemeen 60/70/80+-ers.
Rond het hotel zijn weinig openbare parkeerplaatsen, ook de parkeergarage is aan het einde van de middag al vol.

Datum van verblijf: juli 2017
Katharina H, Marketing van Goebel´s Hotel Quellenhof, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 augustus 2017

Geachte Weezy, bedankt voor uw gedetailleerde beoordeling. Je hebt gelijk, onze kamers zijn niet voorzien van airconditioning, dus het warm kan zijn in de kamers in de zomer. Onze oprechte excuses en hopen dat u ons bezoekt nog een keer

Beoordeeld op 9 augustus 2017

verzorgd hotel in een mooie omgeving. goed ontbijt en ruime keuze bij het avondmaal.
ruime en goed onderhouden kamers. ligging pal aan de Brunnenallee: ideaal om wandelingen te maken. centrum van Bad Wildungen heeft mooie vakwerkhuizen.

Datum van verblijf: mei 2017

Bedankt voor uw grote beoordeling :-)