25 juli 2016 beoordeeld

Perfect. Je waant je in een 5 sterren hotel. Mooi, verzorgd. Super lekker eten. Een nadeel is misschien dat het niet super kind vriendelijk is. 95 procent van het cliënteel is 65 plus. Dus met kleine kinderen is het wat moeilijker.

Kamertip: Uitzicht naar het park toe vragen.
  • Verbleef: augustus 2015, reisde met familie
13 september 2015 beoordeeld

Romantisch luxe.hotel in Engelse stijl in een aangename rustige omgeving.
Een aanrader voor welnessvakantie, evenals voor zakenreizen. Voortreffelijke kamers en een prima Duitse keuken.
Vriendelijke en aangename medewerkers.

Verbleef: september 2015
3 september 2015 beoordeeld

Een goed onderhouden vergane grandeur. Relaxe sfeer en vriendelijke mensen. Degelijke kamers en algemene infrastructuur. Opmerkelijk groot zwembad. Het buffet kon beter, veel beter. Onze klacht werd ernstig genomen en het alternatief was echt lekker. Om te rusten en te wandelen. Voor de betere fietser.

• Verbleef: juni 2015, reisde met een partner
23 augustus 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit hotel is zeer goed gelegen aan een mooi park en niet ver van het centrum.
Dit hotel word veel bezocht door ouderen personen en minder door families met kinderen. Niettemin hebben wij ons goed geamuseerd en veele mooie wandelingen gedaan in deze prachtige omgeving
De kamers waren groot en verzorgd.
Het onbijt was zeer goed.Het diner was meer gericht op Duitsers en beviel ons minder,maar op aanvraag kregen onze kinderen toch andere gerechten.
Pluspunten zijn het vriendelijk personeel en de ligging.

Verbleef: augustus 2015, reisde met familie
21 juni 2015 beoordeeld

Om even bij te komen van het vele werk in de laatste maanden dit hotel gekozen. Mijn vrouw en ik hebben hier tien jaar geleden, toen het nog een Ramada hotel was, ook gelogeerd. Het een een centraal gelezen hotel, met een zeer vriendelijk en behulpzaam personeel aan de receptie. De maaltijden, in buffetvorm, zijn van goede kwaliteit. Ook de kamer was ruim, keurig ingericht, met een prima badkamer. Kunnen dit hotel dan ook zeker aan bevelen voor een korte vakantie.

• Verbleef: mei 2015, reisde met een partner