Beoordeeld op 25 juli 2016

Perfect. Je waant je in een 5 sterren hotel. Mooi, verzorgd. Super lekker eten. Een nadeel is misschien dat het niet super kind vriendelijk is. 95 procent van het cliënteel is 65 plus. Dus met kleine kinderen is het wat moeilijker.

Kamertip: Uitzicht naar het park toe vragen.
Datum van verblijf: augustus 2015
Beoordeeld op 13 september 2015

Romantisch luxe.hotel in Engelse stijl in een aangename rustige omgeving.
Een aanrader voor welnessvakantie, evenals voor zakenreizen. Voortreffelijke kamers en een prima Duitse keuken.
Vriendelijke en aangename medewerkers.

Datum van verblijf: september 2015
Beoordeeld op 3 september 2015

Een goed onderhouden vergane grandeur. Relaxe sfeer en vriendelijke mensen. Degelijke kamers en algemene infrastructuur. Opmerkelijk groot zwembad. Het buffet kon beter, veel beter. Onze klacht werd ernstig genomen en het alternatief was echt lekker. Om te rusten en te wandelen. Voor de betere fietser.

Datum van verblijf: juni 2015
Beoordeeld op 23 augustus 2015 via mobiele applicatie

Dit hotel is zeer goed gelegen aan een mooi park en niet ver van het centrum.
Dit hotel word veel bezocht door ouderen personen en minder door families met kinderen. Niettemin hebben wij ons goed geamuseerd en veele mooie wandelingen gedaan in deze prachtige omgeving
De kamers waren groot en verzorgd.
Het onbijt was zeer goed.Het diner was meer gericht op Duitsers en beviel ons minder,maar op aanvraag kregen onze kinderen toch andere gerechten.
Pluspunten zijn het vriendelijk personeel en de ligging.

Datum van verblijf: augustus 2015
Beoordeeld op 21 juni 2015

Om even bij te komen van het vele werk in de laatste maanden dit hotel gekozen. Mijn vrouw en ik hebben hier tien jaar geleden, toen het nog een Ramada hotel was, ook gelogeerd. Het een een centraal gelezen hotel, met een zeer vriendelijk en behulpzaam personeel aan de receptie. De maaltijden, in buffetvorm, zijn van goede kwaliteit. Ook de kamer was ruim, keurig ingericht, met een prima badkamer. Kunnen dit hotel dan ook zeker aan bevelen voor een korte vakantie.

Datum van verblijf: mei 2015