Beoordeeld op 13 september 2015

Romantisch luxe.hotel in Engelse stijl in een aangename rustige omgeving.
Een aanrader voor welnessvakantie, evenals voor zakenreizen. Voortreffelijke kamers en een prima Duitse keuken.
Vriendelijke en aangename medewerkers.

Verbleef: september 2015
Beoordeeld op 3 september 2015

Een goed onderhouden vergane grandeur. Relaxe sfeer en vriendelijke mensen. Degelijke kamers en algemene infrastructuur. Opmerkelijk groot zwembad. Het buffet kon beter, veel beter. Onze klacht werd ernstig genomen en het alternatief was echt lekker. Om te rusten en te wandelen. Voor de betere fietser.

• Verbleef: juni 2015, reisde met een partner
Beoordeeld op 23 augustus 2015 via mobiele applicatie

Dit hotel is zeer goed gelegen aan een mooi park en niet ver van het centrum.
Dit hotel word veel bezocht door ouderen personen en minder door families met kinderen. Niettemin hebben wij ons goed geamuseerd en veele mooie wandelingen gedaan in deze prachtige omgeving
De kamers waren groot en verzorgd.
Het onbijt was zeer goed.Het diner was meer gericht op Duitsers en beviel ons minder,maar op aanvraag kregen onze kinderen toch andere gerechten.
Pluspunten zijn het vriendelijk personeel en de ligging.

Verbleef: augustus 2015, reisde met familie
Beoordeeld op 21 juni 2015

Om even bij te komen van het vele werk in de laatste maanden dit hotel gekozen. Mijn vrouw en ik hebben hier tien jaar geleden, toen het nog een Ramada hotel was, ook gelogeerd. Het een een centraal gelezen hotel, met een zeer vriendelijk en behulpzaam personeel aan de receptie. De maaltijden, in buffetvorm, zijn van goede kwaliteit. Ook de kamer was ruim, keurig ingericht, met een prima badkamer. Kunnen dit hotel dan ook zeker aan bevelen voor een korte vakantie.

• Verbleef: mei 2015, reisde met een partner
Beoordeeld op 27 mei 2015

Hotel is mooi en goede kamer. Badkamer proper en kamer ook. Zwembad is water te koud. Geen 28 graden hoe ze zeggen. Wellness veel te klein. Ontbijt goed maar duur. Parking betalen vind ik niet goed omdat ze al genoeg verdienen op overnachting en dure ontbijt. Drinken in bar geweldig duur. Cola kost 2,90.

• Verbleef: mei 2015, reisde met een partner