Opslaan
Hoogtepunten uit beoordelingen
Harz trip

Hier is ook historisch, van boven kunnen we panorama stad zien. Beetje moeite naar boven maar toch ... meer lezen

Beoordeeld op 20 september 2018
Trip153742
via mobiele applicatie
Zo mooi...... je kijkt je ogen uit!

Een mooie oude stad met alles erop en eraan! Leuke kleine winkeltjes en lekkere etenstentjes ... meer lezen

Beoordeeld op 31 augustus 2018
Monika7021
Zelhem, Nederland
Lees alle 770 beoordelingen

Beoordeeld op 3 mei 2018 via mobiele applicatie

Het centrum van Quedlinburg is toeristisch, druk en erg gezellig. Je kan overal eten en drinken.
De vakwerkhuizen vond ik mooier in Goslar en Osterwieck, daar zijn de ornamenten van de vakwerkhuizen kleurrijker, omdat ze niet in 1 kleur geschilderd zijn met de rest van het huis.
Het slot met de Sint Servaas kerk is erg mooi. Op de weg er naar toe zijn leuke restaurantjes.

Datum van activiteit: mei 2018
Beoordeeld op 22 april 2018 via mobiele applicatie

Ik sluit mij aan bij al die vele lovende woorden over deze stad. Mooi gerestaureerd en de moeite van een bezoekje waard.

Datum van activiteit: april 2018
Beoordeeld op 8 april 2018 via mobiele applicatie

Een gezellige romantisch stadje.
Zeker een bezoek meer dan waard.
Vele vakwerkhuizen en kleine straatjes.
Ideaal voor een kort verblijf, tenzij je van wandelen houdt en het nabijgelegen harzgebergte wil verkennen.
Wij zijn hier nu begin april en het is jammer dat de natuur pas ontwaakt want ik denk dat het in de zomermaanden nog mooier is wanneer bloemen en planten de straten aankleden. Ook de kerstperiode zal hier zeker de moeite zijn omdat je hier echt ondergedompeld wordt door sfeer en gezelligheid.
Kortweg een bezoekje meer dan waard!!

Datum van activiteit: april 2018
Beoordeeld op 2 april 2018

Quedinburg is als reisdoel zeer aan te bevelen, Wij zijn 3 dagen geweest, maar dat is te kort. Dit is zo mooi dit heeft zoveel historie, dat mag je niet missen. En uitstekende eetgelegenheden.

Datum van activiteit: maart 2018
Beoordeeld op 7 oktober 2017

Bijna alleen maar autenthieke bebouwing. Stad staat op Werelderfgoedlijst van Unesco. Heel fotogeniek. Omdat de stad klein is, is alles goed te belopen. Ons hotel (Zum Bär) had gratis fietsen voor gasten.

Datum van activiteit: september 2017