Opslaan
Hoogtepunten uit beoordelingen
Harz trip

Hier is ook historisch, van boven kunnen we panorama stad zien. Beetje moeite naar boven maar toch ... meer lezen

Beoordeeld op 20 september 2018
Trip153742
via mobiele applicatie
Zo mooi...... je kijkt je ogen uit!

Een mooie oude stad met alles erop en eraan! Leuke kleine winkeltjes en lekkere etenstentjes ... meer lezen

Beoordeeld op 31 augustus 2018
Monika7021
Zelhem, Nederland
Lees alle 769 beoordelingen

Beoordeeld op 2 april 2018

Quedinburg is als reisdoel zeer aan te bevelen, Wij zijn 3 dagen geweest, maar dat is te kort. Dit is zo mooi dit heeft zoveel historie, dat mag je niet missen. En uitstekende eetgelegenheden.

Datum van activiteit: maart 2018
Beoordeeld op 7 oktober 2017

Bijna alleen maar autenthieke bebouwing. Stad staat op Werelderfgoedlijst van Unesco. Heel fotogeniek. Omdat de stad klein is, is alles goed te belopen. Ons hotel (Zum Bär) had gratis fietsen voor gasten.

Beoordeeld op 2 oktober 2017

In dit mooi stadje, dat te voet zeer goed bereikbaar is, loop je net of je in de middeleeuwen bent. Het ene huisje al ouder en mooier dan het andere, en allemaal zo mooi onderhouden.

Beoordeeld op 15 september 2017 via mobiele applicatie

Prachtige oude stad, grotendeels voetgangersgebied. Heel goed beloopbaar en bereisbaar (scootmobiel) genoeg eet en drinkmogelijkheden. Ideaal dagje uit!

Beoordeeld op 31 augustus 2017

Hier voor de 2 keer naar toe gegaan.Nu maar 2 dagen. Dit stadje heeft alles wat de liefhebber zoekt. Wat winkeltjes, veel eetgelegenheden, een Burcht op een bult. Romantische straatjes etc. Jugendstil huizen. Hier en daar nog oude vervallen DDR gebouwen. Geweldig.

Datum van activiteit: augustus 2017