24 september 2015 beoordeeld

Druk hotel, voorzieningen ok, maar als wij deze leuke stad nog een keer bezoeken gaan we toch meer richting het centrum.
Het zwembad was wel een welkome afleiding na een dag shoppen.
Prijs/kwaliteit voldoende.

Kamertip: De hogere verdiepingen zijn rustiger.
  • Verbleef: november 2014, reisde met een partner
Baerenteam R, Leiter Öffentlichkeitsarbeit van H+ Hotel Goslar, reageerde op deze beoordelingGereageerd 26 september 2015

Geachte gast, dank u voor uw beoordeling. We zouden graag weten wat u niet wilt of wat we kunnen verbeteren. Leuk dat je ons zwembad hebben gewild. Tot ziens in de keizerlijke stad Goslar. RAMADA Hotel Bären Team

9 juli 2015 beoordeeld

Vanaf de kant waar wij Goslar inkwamen was het hotel moeilijk te vinden. Hotel ligt in een woonwijk aan de rand van de stad. Het complex oogt netjes maar simpel. De inrichting is een kwestie van smaak maar de kleine kamers waren volgepropt met meubilair en de badkamer was een kleine 3 vierkante meter. Groot minpunt is het ontbreken van airco. Nergens was een airco geïnstalleerd. Het hotel is duidelijk ingericht op grote groepen reizigers . Tijdens ons verblijf hier stonden acht bussen voor de deur . Gasten kwamen uit Denemarken en Duitsland. Wij vonden het ontbijt zeer goed maar het diner was wat minder. De meeste gasten hadden een dinerbuffet maar à la carte eten is ook mogelijk. Wij hebben à la carte gegeten.
Dit hotel is een goede uitvalsbasis voor een verblijf in de mooie Harz.

Kamertip: Bij warm weer geen kamer op de bgg kiezen omdat de deur naar de tuin niet open kan blijven s nachts
  • Verbleef: juli 2015, reisde met een partner
Baerenteam R, Leiter Öffentlichkeitsarbeit van H+ Hotel Goslar, reageerde op deze beoordelingGereageerd 11 juli 2015

Geachte gast, Hartelijk dank voor uw waardering. We zijn blij dat je een goede uitvalsbasis voor een bezoek aan de Harz had. We zijn blij om terug te zijn voor u! uw RAMADA Hotel Bären Team

20 november 2014 beoordeeld

Druk hotel met veel kamers en bustoeristen. De kamers zijn zeer basic maar wel ok. Het ontbijt is prima Duits en 's avonds kan je in de bar bier drinken met de rest van de hotelgasten. Ik vrees dat ik dit hotel snel zal vergeten.

• Verbleef: oktober 2014, reisde voor zaken
Baerenteam R, Leiter Öffentlichkeitsarbeit van H+ Hotel Goslar, reageerde op deze beoordelingGereageerd 22 november 2014

Geachte gast, hartelijk dank voor uw beoordeling. jammer dat we niet konden hun verblijf naar volle tevredenheid. hun mening is erg belangrijk voor ons, want de enige manier waarop we kunnen onze kwaliteit te verbeteren. we zouden blij zijn als je goslar opnieuw bezoeken. hun RAMADA Hotel Bären Team

5 oktober 2014 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit hotel heeft als je aankomt van buiten een simpele uitstraling.
Ligt in een woonwijk even buiten het centrum.

Maar als je na een dag de weg weet ligt het op een super locatie.

Parkeren is geen probleem. Ruimte genoeg.

De kamers zijn goed maar niet bijzonder.
Onze kamer was erg warm en ook met raam open bleef het warm

Het eten in het restaurant is gemiddeld en er zijn betere mogelijkheden in de buurt.

Probleem is ook de grote reisgezelschappen die met de bus komen.
Maar die gaan vroeg weg dus daarna is het weer rustig om bv te genieten van het ontbijt.

Super is het zwembad om na een drukke dag even lekker te ontspannen.

Verbleef: juni 2014, reisde met een partner
Baerenteam R, Leiter Öffentlichkeitsarbeit van H+ Hotel Goslar, reageerde op deze beoordelingGereageerd 8 oktober 2014

Geachte Gast,
Bedankt voor uw waardering.
We zijn erg blij dat ze het zwembad en de sauna zo goed vond.
We kijken uit naar een spoedig weerzien.
hun RAMADA Hotel Bären Team

29 december 2013 beoordeeld

groot hotel een beetje op leeftijd gekomen. HEEL vriendelijk personeel van direkteur tot kamermeisje.Op verjaardag : fijn gedekte tafel bij het ontbijt met een bloemetje, felecitaties en een flesje Sekt! Super ontbijt. 's avonds uitstekende buffetten met voldoende afwisseling.
Ruime kamers. Voldoende parkeeplaatsen voor de wagens. 20min lopen tot in het centrum;
Aanrader

Kamertip: vraag kamers op de verdieping (beneden is het niet zo leuk en minder rustig)
  • Verbleef: maart 2013, reisde met familie