26 juni 2017 beoordeeld

Een goed hotel met een centrale ligging. Vanuit de parkeergarage loop je direct het hotel binnen. Kosten € 10,00 per dag.
Vanuit het hotel wandel je direct de winkelstraten in. Binnen een paar minuten ben je bij diverse restaurants, ijssalons etc.
Ook diverse musea die op loopafstand te bezoeken zijn, zoals het Zinnfiguren museum waar je desgewenst ook zelf tinnenfiguren kunt gieten, er net tegenover ligt het Goslar museum. Beide zijn met een combikaart te bezoeken. Zeker niet vergeten om de Kaiserpfalz met zijn museum te bezoeken de high light van Goslar.
Loop naar Kunsthandwerk Im Grossen Heiligen Kreuz, dit historische gebouw herbergt nu diverse kunstenaars met hun atelier. Zoals houtbewerking, glasblazen etc. Leuk om een souvenir te gaan kopen.
Er stoppen verschillende buslijnen direct voor het hotel.
Het ontbijt is uitgebreid en goed.
Comfort kamer was goed en rustig gelegen op de 4 de etage.
Bij de receptie is een info hoek, waar je veel info kunt vinden voor het maken van uitstapjes.
Blijkbaar is het een geliefd hotel want het werd druk bezocht.

Kamertip: Comfort kamer op de 4 de etage hebben een rustige ligging
  • Verbleef: juni 2017, reisde met vrienden
20 december 2016 beoordeeld

We hebben dit hotel voor de 2de keer geboekt voor een aantal dagen tijdens de kerstmarkt. Het hotel is goed gelegen; op wandelafstand van winkels en kerstmarkt. Er wordt een lekker en uitgebreid ontbijt geserveerd. Het personeel is vriendelijk. Het hotel beschikt over een wellness + binnenzwembad. Badjas, slippers en voldoende badhanddoeken zijn gratis ter beschikking van de hotelgasten. Mits betaling van 10 €/dag kan je een parkeerplaats hebben in de garage bij het hotel. Wij hebben deze keer onze wagen echter geparkeerd net buiten het centrum, op 10' lopen (aan het station de tunnel onder, vervolgens links de trap op, de straat oversteken en door het parkje lopen. Daar kan je je auto gratis kwijt en staat hij veilig. Op de ochtend van ons vertrek heeft mijn man de auto voor de deur van het hotel geplaatst om onze bagage in te laden (je kan er 2 uur gratis parkeren). Deze keer hebben we niet gegeten in het restaurant van het hotel omdat we het er de vorige keer niet echt lekker vonden.

Kamertip: Zelfs de standaardkamers zijn ruim genoeg indien je slechts voor een lang weekend logeert. De badkamer is iets te klein
  • Verbleef: december 2016, reisde met een partner
24 augustus 2016 beoordeeld

Het hotel is vrij groot. Kent een parkeergarage direct bij het hotel. De spa is prima. Alleen is de sauna pas om 09.00 uur open, het zwembadje al vanaf 07.00 uur. Ontbijt is zoals in vrijwel alle Duitse hotels meer dan prima.
Marktplein is paar minuten lopen.

• Verbleef: augustus 2016, reisde met vrienden
17 maart 2016 beoordeeld

Kamer was prima verzorgd, ontbijt was zeer uitgebreid en smakelijk verzorgd.
Restaurant was mooi met authentieke elementen intact gelaten.Bediening was zeer netjes, eten was prima. Heel verrassend een prachtig welness met keus uit 3 verschillende sauna's handdoekken lagen er voldoende. Rust ruimte was keuring lekkere ligbedden. Zwembad was er ook alleen te betreden met badkleding.
Wat jaamer was de wifi deed het zeer slecht op je kamer en ook verder in het hotel was de ontvangst slecht, jammer.

Kamertip: kamer op de 3e etage was prima, geen airco aanwezig..
  • Verbleef: maart 2016, reisde met een partner
20 juni 2014 beoordeeld

Voor de 2de keer dit hotel bezocht in 2 jaar. De eerste keer was redelijk. Echter het eten in het restaurant was zeer matig met een voorgerecht dat slecht was.
Echter de kosten voor internet deden de deut dicht, deze waren voor slechts enkele verbindingen zeer hoog en onacceptabel. Terwijl in de meeste hotels in Duitsland het geheel gratis service is!!
Korton we gaan nooit meer terug

• Verbleef: mei 2014, reisde met vrienden