“Lekker ”

Restaurant ,, Belle Epoque" Im Hotel Bellevue
Geclassificeerd als nr. 2 van 48 Restaurants in Traben-Trarbach
24 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Je kunt hier prima eten. Neem vooral je tijd. De gangen kwamen traag op gang, wel meer dan 45 minuten wachten voordat we onze eerste gang kregen. Ook de tijd tussen de gangen duurt te lang.

27 juli 2017 beoordeeld

Geweldig mooi restaurant!Super vriendelijk en perfecte bediening.Prijs kwaliteit dik in orde.Dit is een plaats om te koesteren.

26 augustus 2016 beoordeeld

We bezochten restaurant Belle Epoque in Hotel Bellevue. We hadden niet van te voren gereserveerd. Het restaurant ging open om half zeven en we hebben even gewacht in het cafe met een drankje vooraf. We werden begeleid naar onze tafel, waar we konden kiezen uit de grote en de kleine kaart. We hebben twee gerechten besteld uit de kleine kaart, die uitstekend klaar gemaakt waren. De bediening was zeer vriendelijk en het restaurant als art noveau / jugendstil is natuurlijk prachtig. Een aanrader voor een volgend bezoek.

28 mei 2016 beoordeeld

We waren van plan te lunchen met de zogenaamde "kleine kaart" ;we kwamen om 13u15 aan.
Er waren een viertal tafels bezet en nog veel tafels vrij. Op onze vraag te lunchen met de "kleine kaart" ,antwoordde de maître d'hotel vrij arrogant, vanuit de hoogte dat dit enkel mogelijk was vanaf 13u30 zonder verdere uitleg evenmin zonder ons voor te stellen eventjes te wachten en bijvoorbeeld plaats te nemen en een aperitief te nemen.....hij heeft zich van ons weg omgedraaid zonder een verder woord verre van enige uitleg of verontschuldiging !
Wat een gastvrijheid ! Wat een onthaal !
Verontwaardigd hebben we het restaurant verlaten !

2 maart 2016 beoordeeld

Uitstekende keuken. Mooie ambiance. We hebben ook in het hotel gelogeerd. Een Jugendstil gebouw.
De kwaliteit van de gerechten was voortreffelijk. Prijs- kwaliteit was goed. Wel prijzig allemaal.

Reizigers die Restaurant ,, Belle Epoque" Im Hotel Bellevue bekeken, bekeken ook

Traben-Trarbach, Rijnland-Palts

In Restaurant ,, Belle Epoque" Im Hotel Bellevue geweest? Deel je ervaringen!