20 mei 2018 beoordeeld

Een geweldig hotel, de vier sterren meer dan waard! Bijzondere Jugendstill accenten gecombineerd met hedendaagse luxe en comfort. Zeer vriendelijke bediening bij het royale ontbijt en het diner. Kleine details in het interieur maken de totaal beleving heel bijzonder.

Kamertip: Uitzicht op de Moezel blijft boeien.
  • Verbleef: mei 2018, reisde met vrienden
1 april 2018 beoordeeld

Een week in een junior suite gelogeerd. Prachtig hotel met super vriendelijke mensen;
Zeer mooi interieur waar een stukje kunstgeschiedenis bewaard bleef.
Heel lekker gegeten in het restaurant.
Bekijk ook de klokjes eens die in het ganse hotel verspreid staan.
Een topper!

• Verbleef: maart 2018, reisde met een partner
14 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We boekte een appartement in een bijgebouw. Heerlijk veel ruimte en romantiek. Er zijn wat punten van aandacht waar wat slijtage aan meubels en dergelijke is te zien maar ik begrijp dat er onderhoud gepland staat. Verder een schitterende omgeving en super verzorging. Klein detail; vreemd dat er geen bediening in de bar was overdag terwijl alle deuren open staan. We hebben erg genoten.

Verbleef: november 2017, reisde met een partner
7 september 2017 beoordeeld

Klassiek hotel waar de jugendstil prachtig is bewaard. Onze junior suite was modern, royaal en van alle gemakken voorzien met een prachtig balkon met zicht op de moezel. Vriendelijke service, uitstekende keuken en uitgebreid ontbijt. De wellness is prachtig. Zwembad wordt binnenkort verbouwd Kortom een hotel waar alles klopt!

Verbleef: augustus 2017
30 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We zijn net terug van 4 nachten in deze bijzonder mooie hotel met een prachtige uitzicht op de Moezel en oude stads gedeelte Trarbach.
De hotel was in 1904 gebouwd wat je wel kunt horen op de houten vloeren ( vooral van de boven buren). De rest van de interieur was smaakvol en modern ingericht. Het bed was heerlijk schoon.
We kregen elke dag schone handdoeken, koffie cups, eventueel een fles water.

De parking is vrij beperkt; wie het eerst komt heeft dan een plekje. Zo niet, dan moest je verderop parkeren. Het fijne is dat je de rest van je verblijf alles te voet kunt doen omdat de hotel in het centrum lig

Ontbijt was zeer goed verzorgd. Ons hondje was welkom op het terras ( dus niet in de eetzaal). Wat ook prima was met een prachtige uitzicht op de rivier. We moesten wel extra betalen voor ons vier voetertje.

Ondanks de prijzige kamers is deze hotel beslist de moeite waard: personeel was behulpzaam en zien tip top uit.

Last but not least: op mijn verjaardag stond een fles huis wijn met een kaart in onze kamer. Dit vond ik toch erg attent dat men daar aan gedacht hebben. Ook met dank aan mijn levens partner voor een onvergetelijke kroonjaar.

Verbleef: juli 2017, reisde met een partner