Beoordeeld op 2 augustus 2017

Kleinschalig familiaal hotel aan de Moezel.
Via Bongo + enkele nachten bijgeboekt. Upgrade geboekt voor kamer met balkon en zicht op de Moezel. Gezellige, nette kamer, voorzien van alle hedendaagse comfort.
HP is een absolute aanrader. Laat je gewoon verrassen door de chef! We hebben hier 5 nachten verbleven en telkens zeer lekker en gevarieerd gegeten (vis, kip, lam...)
Bedankt hotel Moseltor. Wij komen zeker nog eens terug!
Groeten uit België :)

Datum van verblijf: juli 2017
Moseltor, Inhaber van Hotel Moseltor, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 augustus 2017

Dear Koen001! Bedankt voor de geweldige recensie hier op TripAdvisor. We zijn erg blij dat u een goede tijd gehad in ons hotel. Bedankt voor de grote lof voor onze keukengerei. Met een hartelijke groet uit de Moseltor
Gezin Georg Bauer

Beoordeeld op 8 juli 2017

Wij verbleven hier op basis van de Bongo-bon "Logeren aan het water" Zakelijke ontvangst door de eigenares. De kamer (N°15) was klein maar perfect geschikt voor een kort verblijf. De badkamer was zeer klein in oppervlakte maar zeer functioneel ingericht en alles werkte naar behoren. Wij vroegen een kamer zonder zicht op de Moesel om de € 40,00 extra te vermijden en deze wens werd gerespecteerd.
Het ontbijt was er eentje om U tegen te zeggen met bediening aan tafel op het buitenterras. Er waren tal van lokale producten en vers brood voorhanden.
Bij het uitchecken moesten we niets bijbetalen aangezien we ’s avonds niet in het hotel hadden gegeten. Ook geen verblijftaks, alles was inbegrepen in de Bongo-bon.
Kortom een top ervaring.
De eigenaars zijn beiden zeer vriendelijke mensen.
Het hotel ligt vlakbij het centum van Trarbach. Parking kost € 2,50 per 5 uren en is verplicht op weekdagen van 07u00 tot 19u00.

Enig minpuntje: Tijdens ons verblijf was het extreem warm en er is geen airco, maar dit is slechts een detail.

Kamertip: Kamers met zicht op de Moesel zijn duurder.
Datum van verblijf: juli 2017
Moseltor, Inhaber van Hotel Moseltor, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 juli 2017

Dear L. T. Veel dank voor de prachtige herziening van ons klein hotel. We zijn erg blij dat je net zo geliefd bij ons. Bedankt voor de suggestie en de aanwijzing voor de airconditioner. Helaas is deze dienst is niet mogelijk in onze 180 jaar oude hotel. Maar we zullen het opzetten van demnächte fans in de kamer. Dat brengt wat koele lucht.
Met vriendelijke groet
Georg Bauer

Beoordeeld op 6 april 2017

Klasse hotel met mooie kamers en vooral een top restaurant! Zeer goede prijs kwaliteit verhouding voor zowel de overnachting als het sublieme 4 gangen menu. Gelegen vlak aan de Moezel ideaal om te fietsen. Wij hebben enorm genoten!

Datum van verblijf: april 2017
georg2000, Inhaber van Hotel Moseltor, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 april 2017

Lieve Familie Jeff Sabrina!

Hartelijk dank voor zo'n positieve recensie hier op Tripadvisor. Daarnaast waren we zeer tevreden. De lof aan onze keuken prestaties maakt ons een beetje trots.

Met vriendelijke groet uit de Moseltor
Familie Georg Bauer

Beoordeeld op 27 februari 2017

Terecht gekomen in dit Hotel via Bongo. Een zeer goed onderhouden hotel, de kamers waren zeer netjes en proper. Wij lagen op een kamer op het eerste verdiep. Moet wel zeggen dat de badkamer wat aan de kleine kant was voor 2 personen maar alles was zeer proper en goed in orde, alles werkte. Het is een zeer rustig hotel. Het ontbijt was zeer lekker en hebben er echt van genoten. zeker een aanrader!

Datum van verblijf: februari 2017
Moseltor, Inhaber van Hotel Moseltor, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 16 maart 2017

Lieber Deeke2000! Klein hotel, kleine badkamers. Dank u voor uw eerlijke mening en de tijd die je hebt genomen om ons hier te bekijken. We hopen dat u genoten van alles en als je eenmaal terug in Moseltor te krijgen. We zouden erg blij mee zijn! Met vriendelijke groet van de Moezel! Georg Bauer

Beoordeeld op 26 november 2016

Het hotel ligt op een mooie locatie precies tussen alle bezienswaardigheden, startlocaties van wandelroutes en de opstapplaats voor de rivierboten in. Het hotel zelf is ook erg mooi. Het eten is echter het toppunt van het hotel, zowel ontbijt als avondeten waren heerlijk. Alleen jammer dat we niet op het buitenterras konden zitten. Het was heerlijk weer, maar het was nog geen hoogseizoen en beleid is dan dat het terras nog niet open gaat. De kamer en zeker de badkamer waren erg klein, maar wel comfortabel.

Datum van verblijf: april 2016
Moseltor, Inhaber van Hotel Moseltor, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 december 2016

Liefde Boukje! Houdt u voor uw review op Trip Advisor. We zijn erg blij dat je zo leuk vond het verblijf. Wij denken dat je niet in november in ons hotel, omdat op dat moment ons terras is definitief gesloten. Bij mooi weer kunt u ontbijten op het terras aan het water, maar gelukkig hebben. Misschien de volgende keer? We zouden erg blij zijn! Met vriendelijke groet van de Moezel! Georg Bauer