“een weekje rust”

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 6 websites!
Moselschloesschen
Beoordeeld als nr. 2 van 11 hotels in Traben-Trarbach
26 oktober 2017 beoordeeld

Hotel en keuken voldoen volledig aan onze wensen .
Dank zij het prachtige weder tijdens ons verblijf kwamen de normale !!! wensen volledig tot hun recht .
Een prachtig hotel met smaak en aandacht voor de klant in alle domeinen
A place to go to

Kamertip: kamer 115 met 2 badkamers,2 toiletten, slaapkamer op verdiep
  • Verbleef: Oktober, 2017, reisde met een partner

20 augustus 2017 beoordeeld

Hotel is goed heel mooie kamers goed Duits ontbijt.
Goede service,
Hotel garage moeilijk te vinden.

Alleen de Italiaan van de terasbediening is wel een hele rare komt al direct onsimpatiek over.
Zeer klantonvriendelijkheid....

• Verbleef: Augustus, 2017, reisde met een partner
31 juli 2017 beoordeeld

We hebben een aantal dagen verbleven in 'Das neue Moselschlösschen" en dat is werkelijk een uitstekend hotel. 4 sterren, maar ik weet eigenlijk niet wat er nodig zou zijn voor die 5e ster. We hadden een standaard 2-persoonskamer en die was heel ruim (eigenlijk een klein appartementje met een slaapdeel, een apart zitgedeelte en een uitgebreide badkamer met apart bad en aparte douche), zeer verzorgd en modern ingericht, en met een prachtig uitzicht op de Moezel.
Het restaurant voert een beperkte kaart met een aantal dagelijks wisselende gerechten ... eigenlijk ideaal om kwaliteit te kunnen leveren. We hebben een uitstekende chateaubriand gegeten met een uitmuntende sauce bearnaise, maar ook een uitstekende zeewolf. Verder hebben ze een mooie wijnkaart met - niet onbelangrijk - onder andere een uitstekende selectie van lokale en regionale wijnen. De bediening is persoonlijk en uiterst vriendelijk. Echt een prima hotel om wat langer te verblijven.

Kamertip: De kamers in het vakwerkhuis liggen rustiger dan de kamers in de villa
  • Verbleef: Juli, 2017, reisde met een partner
18 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Erg mooie ligging aan de moesel. De locatie is top, alles op loopafstand. Het uitzicht vanuit onze kamer was prachtig! Mooie, ruime kamer en fijne badkamer. Het personeels is er vriendelijk. Ontbijt is lekker!

Verbleef: Juli, 2017, reisde met een partner
14 juli 2017 beoordeeld

Plus: uitstekende ligging als uitvalsbasis om te wandelen en te fietsen, zeer ruime en mooie kamer (aparte zithoek waar we samen met onze vrienden 's avonds konden napraten en plannen met een borreltje), ruime minibar waar eigen drank kon koud gezet worden, uitstekend ontbijt met ruime uren, lekker driegangendiner met keuze van de hoofdkeuze tussen vis, vlees of vegetarisch, zeer vriendelijk personeel aan onthaal en bij de bediening
Min: geen airco, weinig groenten bij diner, dineren duurde vrij lang (1.5 tot 2 u)

Kamertip: wij hadden een kamer aan de achterkant, voorkant heeft balkon maar zijn volgens mij warmer in de zo ...
  • Verbleef: Juli, 2017, reisde met een partner
27 juni 2017 beoordeeld

Suite 115 , daar zou ik wel de hele zomer kunnen blijven
Suite met 2 verdiepingen , beneden leefruimte, boven bad- en slaapkamer
Groot terras met ligbedden,zonnewering,2 badkamers met elk zijn regendouchep
Ondergrondse parking met toegang naar uw verdiep via lift

Kamertip: Vraag kamer met zicht op de rivier
  • Verbleef: Mei, 2017, reisde met familie
26 februari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

In een woord:subliem!Vanaf het onthaal bij aankomst en fit gedurende 5 dagen echt super!De vriendelijkheid,hoffelijkheid van het personeel,de kamer en de maaltijden alles tot in de puntjes verzorgd.Heb ook een massage geboekt en ook deze was volledig in orde.De omgeving was zeer mooi en ik denk dat men terecht mag zeggen dat men ook in Duitsland kan genieten van een verfijnde keuken en uitstekende wijnen!

Verbleef: Februari, 2017, reisde met een partner
Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Neem ook deze accommodaties in of in de buurt van Traben-Trarbach in overweging
op 0,1 km afstand
Hotel Moseltor
nr. 4 van 11 in Traben-Trarbach
103 beoordelingen
Prijzen weergeven

In Moselschloesschen geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Moselschloesschen

Adres: An der Mosel 15, 56841 Traben-Trarbach, Rijnland-Palts, Duitsland
Locatie: Duitsland > Rijnland-Palts > Traben-Trarbach
Voorzieningen:
Zakencentrum met internettoegang Huisdieren toegestaan (hond-/huisdiervriendelijk) Restaurant Roomservice Suites Rolstoeltoegang
Stijl hotel:
Beoordeeld als nr. 2 van 11 hotels in Traben-Trarbach
Prijsklasse: € 128 - € 219 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:4 ster(ren) — Moselschloesschen 4*
Aantal kamers: 61
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Hotels.com, TripOnline SA, Expedia en Booking.com, dus je kunt je reserveringen bij Moselschloesschen met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.
Ook bekend als:
Moselschlosschen Traben Trarbach
Moselschlosschen Hotel Traben Trarbach

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?