Gratis annuleren tot 27/07
Gratis annuleren tot 26/07
Hotel Jungenwald(Traben-Trarbach)
Gratis annuleren tot 21/07
Zie aanbieding
Ferienhaus Arianna(Traben-Trarbach)(Heel veel waar voor je geld!)
Zie aanbieding
Haus am Kurpark(Traben-Trarbach)(Heel veel waar voor je geld!)
Parkhotel Traben-Trarbach(Traben-Trarbach)
TripAdvisor
  • Restaurant
20 augustus 2017 beoordeeld

Hotel is goed heel mooie kamers goed Duits ontbijt.
Goede service,
Hotel garage moeilijk te vinden.

Alleen de Italiaan van de terasbediening is wel een hele rare komt al direct onsimpatiek over.
Zeer klantonvriendelijkheid....

• Verbleef: augustus 2017, reisde met een partner
31 juli 2017 beoordeeld

We hebben een aantal dagen verbleven in 'Das neue Moselschlösschen" en dat is werkelijk een uitstekend hotel. 4 sterren, maar ik weet eigenlijk niet wat er nodig zou zijn voor die 5e ster. We hadden een standaard 2-persoonskamer en die was heel ruim (eigenlijk een klein appartementje met een slaapdeel, een apart zitgedeelte en een uitgebreide badkamer met apart bad en aparte douche), zeer verzorgd en modern ingericht, en met een prachtig uitzicht op de Moezel.
Het restaurant voert een beperkte kaart met een aantal dagelijks wisselende gerechten ... eigenlijk ideaal om kwaliteit te kunnen leveren. We hebben een uitstekende chateaubriand gegeten met een uitmuntende sauce bearnaise, maar ook een uitstekende zeewolf. Verder hebben ze een mooie wijnkaart met - niet onbelangrijk - onder andere een uitstekende selectie van lokale en regionale wijnen. De bediening is persoonlijk en uiterst vriendelijk. Echt een prima hotel om wat langer te verblijven.

Kamertip: De kamers in het vakwerkhuis liggen rustiger dan de kamers in de villa
  • Verbleef: juli 2017, reisde met een partner
18 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Erg mooie ligging aan de moesel. De locatie is top, alles op loopafstand. Het uitzicht vanuit onze kamer was prachtig! Mooie, ruime kamer en fijne badkamer. Het personeels is er vriendelijk. Ontbijt is lekker!

Verbleef: juli 2017, reisde met een partner
14 juli 2017 beoordeeld

Plus: uitstekende ligging als uitvalsbasis om te wandelen en te fietsen, zeer ruime en mooie kamer (aparte zithoek waar we samen met onze vrienden 's avonds konden napraten en plannen met een borreltje), ruime minibar waar eigen drank kon koud gezet worden, uitstekend ontbijt met ruime uren, lekker driegangendiner met keuze van de hoofdkeuze tussen vis, vlees of vegetarisch, zeer vriendelijk personeel aan onthaal en bij de bediening
Min: geen airco, weinig groenten bij diner, dineren duurde vrij lang (1.5 tot 2 u)

Kamertip: wij hadden een kamer aan de achterkant, voorkant heeft balkon maar zijn volgens mij warmer in de zomer
  • Verbleef: juli 2017, reisde met een partner
27 juni 2017 beoordeeld

Suite 115 , daar zou ik wel de hele zomer kunnen blijven
Suite met 2 verdiepingen , beneden leefruimte, boven bad- en slaapkamer
Groot terras met ligbedden,zonnewering,2 badkamers met elk zijn regendouchep
Ondergrondse parking met toegang naar uw verdiep via lift

Kamertip: Vraag kamer met zicht op de rivier
  • Verbleef: mei 2017, reisde met familie