Das neue Moselschloesschen
Als dit hotel je aanspreekt, ben je misschien ook wel geïnteresseerd in
Parkhotel Traben-Trarbach(Traben-Trarbach)
  • Zwembad
TripAdvisor
FilterenAlle talen
18 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Erg mooie ligging aan de moesel. De locatie is top, alles op loopafstand. Het uitzicht vanuit onze kamer was prachtig! Mooie, ruime kamer en fijne badkamer. Het personeels is er vriendelijk. Ontbijt is lekker!

Verbleef: Juli, 2017, reisde met een partner
14 juli 2017 beoordeeld

Plus: uitstekende ligging als uitvalsbasis om te wandelen en te fietsen, zeer ruime en mooie kamer (aparte zithoek waar we samen met onze vrienden 's avonds konden napraten en plannen met een borreltje), ruime minibar waar eigen drank kon koud gezet worden, uitstekend ontbijt met ruime uren, lekker driegangendiner met keuze van de hoofdkeuze tussen vis, vlees of vegetarisch, zeer vriendelijk personeel aan onthaal en bij de bediening
Min: geen airco, weinig groenten bij diner, dineren duurde vrij lang (1.5 tot 2 u)

Kamertip: wij hadden een kamer aan de achterkant, voorkant heeft balkon maar zijn volgens mij warmer in de zomer
  • Verbleef: Juli, 2017, reisde met een partner
27 juni 2017 beoordeeld

Suite 115 , daar zou ik wel de hele zomer kunnen blijven
Suite met 2 verdiepingen , beneden leefruimte, boven bad- en slaapkamer
Groot terras met ligbedden,zonnewering,2 badkamers met elk zijn regendouchep
Ondergrondse parking met toegang naar uw verdiep via lift

Kamertip: Vraag kamer met zicht op de rivier
  • Verbleef: Mei, 2017, reisde met familie
26 februari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

In een woord:subliem!Vanaf het onthaal bij aankomst en fit gedurende 5 dagen echt super!De vriendelijkheid,hoffelijkheid van het personeel,de kamer en de maaltijden alles tot in de puntjes verzorgd.Heb ook een massage geboekt en ook deze was volledig in orde.De omgeving was zeer mooi en ik denk dat men terecht mag zeggen dat men ook in Duitsland kan genieten van een verfijnde keuken en uitstekende wijnen!

Verbleef: Februari, 2017, reisde met een partner
12 oktober 2016 beoordeeld

Fraai recent gemoderniseerd hotel, mooi gelegen aan de Moezel en in centrum Traben-Trarach. Zeer smaakvolle inrichting en zeer fraaie zoldersuite. Wel trappenlopen! Ontbijt zeer uitgebreid en smakelijk en fantastische a la carte diners genoten. Bediening erg voorkomend, goed geïnformeerd en goed tempo van opdienen gerechten. Goede parkeergarage tegen betaling (10EUR p/d). Echte aanrader!

• Verbleef: Oktober, 2016, reisde met een partner