Gratis annuleren tot 27/07
Trabener Hof(Traben-Trarbach)
Parkhotel Traben-Trarbach(Traben-Trarbach)
Acron Hotel(Traben-Trarbach)
Zie aanbieding
Alte Schmiede zu Trarbach(Traben-Trarbach)
26 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij waren daar voor een weekend, geweldig hotel, kamers heel netjes, eten heel goed, vriendelijke ontvangst. Ligging iet wat minder, is 2 km van centrum,. Hotel is zeker zijn prijs waard. Een kleine suggestie : er was geen shampoo en douche gel voorzien, maar dit is een klein detail,

Verbleef: maart 2018, reisde met vrienden
30 april 2017 beoordeeld

Wij hadden een arrangement 2 nachten in een standaardkamer met buffetontbijt, 1 x 5 gangendiner met wijndegustatie. De eerste avond aten we à la carte. We genoten van een heerlijke aspergeroomsoep en kozen voor de asperges in combinatie met een pasta. De asperges waren volgens de regels van de kunst bereid.
De tweede avond kregen we de 5 gangendiner met daarbij zes soorten Moezelwijn.
Onze kamer had meer weg van een appartement: een badkamer met douchecabine en wc, een "living" met een tweezits bank, twee eenpersoonszetels, salontafel, een kitchenette; een slaapkamer met een tweepersoonsbed.
Alles was kraaknet.
Ruime parking tegenover het hotel. Op een halfuurtje stappen van het centrum van Trarbach. Prijs/kwaliteit in orde.
Minpuntjes: slechte geluidsisolatie en geen wifi-verbinding mogelijk op de kamer.

Verbleef: april 2017, reisde met een partner
20 april 2017 beoordeeld

We kregen de beschikking over een heus appartement, ipv een standaard tweepersoonskamer. Piekfijn ingericht en alles werkte naar behoren. Lekker gegeten voor niet te veel geld. Dat het hotel een ruime stap van het centrum ligt heb ik niet als een handicap ervaren. Iets minder is de geluidsisolatie. Maar dat kan ook aan de luidruchtige buur gelegen hebben. Een adres om te bewaren. Tip: Zéker het oude kerkje aan de Grabenstrasse gaan bezoeken. Verrassend interieur!

• Verbleef: april 2017, reisde met een partner
13 januari 2017 beoordeeld

Knus hotel met grote parking rechtover de deur en nabij het welnesscentrum (minder dan 100 meter). De wine en dine aanbieding is zeker de moeite waard. Ruime kamers met zeer verschillende aankleding. Eigenaar is correct maar wat afstandelijk.

Kamertip: Geen lift dus kamer op benedenverdieping vragen voor mensen die slecht te been zijn.
  • Verbleef: december 2016, reisde met een partner
20 december 2016 beoordeeld

Uitstekend hotel, rustig gelegen ± 2 km van het centrum van Traben Trarbach. Fijne ruimtelijke kamers en ruime badkamer. We hebben vanuit het hotel kerstmarkten bezocht in Bernkastel, Cochem en natuurlijk Traben Trarbach.
Goede keuken, genoten van een vijf gangen diner met wijn degustatie. Heerlijke ervaring.Ben je wat slechter ter been meld dat bij boeking zodat je niet de mooie marmeren trap op hoeft. Een van de personen die ons verwelkomde spreekt Nederlands.Het hotel is gelegen naast het Thermaalbad waar je gebruik van zou kunnen maken.

Verbleef: december 2016