“top”

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 8 websites!
Bastion Hotel Düsseldorf Neuss
Beoordeeld als nr. 7 van 17 hotels in Neuss
10 mei 2017 beoordeeld

Vriendelijk personeel, schone kamer, prima service, prima prijs.
De kamers zijn niet groot, maar ruim voldoende, ook is het er lekker rustig, je hoort geen geluid/lawaai van buiten en ook niet van andere gasten.
Kortom prima hotel voor goede prijs.

• Verbleef: Mei, 2017, reisde voor zaken

14 december 2016 beoordeeld

Ben hier nu 3 keer geweest. Ik ben vooral fan van de perfecte prijs/kwaliteit verhouding. Goede bedden, schone kamers, vriendelijk personeel. Met de auto zit je in 10 minuten in het centrum van Dusseldorf.

• Verbleef: December, 2016, reisde met een partner
BastionHotels, e-commerce van Bastion Hotel Düsseldorf Neuss, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 januari 2017

Beste KVisser,
Bedankt voor uw leuke review! Fijn om te horen dat alles goed is bevallen!
Tot de volgende keer!

19 maart 2016 beoordeeld

De locatie van het hotel was prima ,heel dichtbij de autobaan.,.
De kamers waren heel oubollig maar zeer schoon, personeel was zeer vriendelijk en behulpzaam.
Jammer genoeg was er geen fitniss ruimte aanwezig.

• Verbleef: Februari, 2016, reisde met familie
14 december 2015 beoordeeld

We waren voor één overnachting naar Dusseldorf gekomen. Afstand van het hotel naar het centrum is relatief kort ook al is het aan de "overzijde" van de Rijn. Inrichting kamer is goed, ligging hotel is rustig. parkeren voor de deur. Vriendelijke ontvangst. zeker een reden om de volgende keer weer te kiezen voor Bastion.

• Verbleef: December, 2015, reisde met een partner
BastionHotels, Team E-Commerce van Bastion Hotel Düsseldorf Neuss, reageerde op deze beoordelingGereageerd 15 december 2015

Beste meneer/mevrouw,

Hartelijk dank voor uw beoordeling over uw verblijf in Bastion Hotel Düsseldorf Neuss.
Wat fijn dat jullie zo'n prettig verblijf hebben gehad bij ons!

WIj zien u graag nog een terug bij een van onze hotels.

29 oktober 2015 beoordeeld

Uitstekende service! Het eten was echt lekker. Ook werd het ontbijt goed geregeld en smaakte goed. Ook zat er genoeg lekker in het lunchpakket daar heb ik van genoten. Verder was het ook zeer gezellig in het bastion!

Kamertip: Een fohn op de kamer is wel handig
  • Verbleef: Oktober, 2015, reisde voor zaken

Beste Randy,

Super, u heeft ons een 10 gegeven voor uw verblijf in ons hotel in Düsseldorf. Heel erg bedankt!

Fijn dat u zo'n prettig verblijf heeft gehad.

We zien er naar uit om u nog eens te mogen verwelkomen in ons hotel.

23 oktober 2015 beoordeeld

De gastvrouwen zorgen voor een uitstekende service. Voor mij alleen jammer dat er zoveel mannen in het hotel zijn, waardoor je je als vrouw wel érg vrouw voelt. Het eten tijdens het diner en het ontbijt was helemaal prima. Alles werd 's ochtends goed bijgevuld en als kers op de taart bakken ze een vers eitje voor je! Al met al een goed verblijf.

Kamertip: Het duurt erg lang voordat de douche de juiste temperatuur heeft. Het zou een oplossing zijn om een ...
  • Verbleef: Oktober, 2015, reisde alleen

Beste mevrouw,

Bedankt voor uw review en hoge beoordeling.

Fijn dat u heeft genoten van uw verblijf en het vers gebakken eitje bij het ontbijt.

Wij hopen u nog eens terug te zien in ons hotel.

9 oktober 2015 beoordeeld

We miste Silke die is met vakantie. Zij heeft het in de vingers.
En een goed contact met de klanten.
Verder de jukebox lichten branden wel maar hij doet het niet.
Eten duurde wel wat lang voor het opgediend werd.

Kamertip: Douchegordijn vind ik niks
  • Verbleef: Oktober, 2015, reisde voor zaken
BastionHotels, Team E-Commerce van Bastion Hotel Düsseldorf Neuss, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 december 2015

Beste Tons,

Bedankt voor het achterlaten van een review. Wat goed om te horen dat u zeer gesteld bent op de goede zorgen en service van Silke.

Helaas duurde het eten wat lang. Ons excuses daarvoor!
Wij zullen dit beter in de gaten houden.

Wij hopen u nog eens te mogen verwelkomen in een van onze hotels.

Team E-Commerce

Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Reizigers hebben ook deze hotels in Neuss bekeken
op 2,1 km afstand
ibis Styles Düsseldorf-Neuss
op 3,1 km afstand
Commundo Tagungshotel Neuss
Prijzen weergeven

In Bastion Hotel Düsseldorf Neuss geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Bastion Hotel Düsseldorf Neuss

Adres: Jägenbergstrasse 2, 41468 Neuss, Noord-Rijnland-Westfalen, Duitsland
Locatie: Duitsland > Noord-Rijnland-Westfalen > Neuss
Voorzieningen:
Bar/lounge Gratis snelle internetverbinding (wifi) Gratis parkeren Restaurant
Stijl hotel:
Beoordeeld als nr. 7 van 17 hotels in Neuss
Prijsklasse: € 52 - € 146 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:3 ster(ren) — Bastion Hotel Düsseldorf Neuss 3*
Aantal kamers: 40
Officiële beschrijving (verzorgd door het hotel):
Bastion Hotel Düsseldorf Neuss biedt u een 24 – uurs receptie, comfortabele kamers, een uitgebreide keuze van gerechten van de à la carte kaart in het sfeervolle restaurant. Voor ontspanning en een gezellige afsluiting van de dag bent u altijd van harte welkom in de gezellige hotelbar. Ook beschikt het hotel over gratis draadloos internet in het gehele hotel. In de lobby is een computer beschikbaar, voor gasten, waar gratis gebruik van het internet gemaakt kan worden. Huisdieren zijn niet toegestaan. Bastion Hotel Groep staat voor een persoonlijke sfeer, gastvrijheid, comfort en goede faciliteiten voor een gunstige prijs. Locatie / bereikbaarheid Bastion Hotel Düsseldorf Neuss ligt op maar ongeveer 3 kilometer afstand van Neuss. Het beursgebouw en de binnenstad van Düsseldorf zijn binnen ongeveer 15 minuten te bereiken. De elegante, mooie Königsallee bevindt zich in de nabije omgeving. Dichtbij vindt u restaurants en veel mooie winkelmogelijkheden. Als u op zoek bent naar een leuke locatie om gezellig een drankje te drinken dan vindt u op ongeveer 2 kilometer afstand leuke bars en discotheken. Het hotel is ideaal te bereiken met zowel de auto als het openbaar vervoer. Slechts 50 meter vanaf het hotel staat een openbaar vervoer halte en de luchthaven van Düsseldorf is binnen ongeveer 10 minuten bereikt. Kamers Het hotel in Düsseldorf-Neuss beschikt over 40 comfortabele kamers. De kamers zijn uitgerust met twee éénpersoonsbedden, televisie, telefoon, modemaansluiting, kluis, gratis koffie- en theefaciliteiten en een badkamer met douche en toilet. Eten en drinken 's Ochtends kunt u, op werkdagen, tussen 06:00 en 09:00 uur genieten van een uitgebreid continentaal ontbijtbuffet. In het weekend kunt u van 07:00 tot 10:30 gebruik maken van het ontbijt. Het sfeervolle restaurant is geopend van 11:00 tot 23:00 uur voor lunch en diner. Indien u onverhoopt geen tijd heeft om te lunchen in ons hotel, bieden wij de mogelijkheid om een lunchpakketje voor u samen te stellen. De gezellige hotelbar is geopend tot 23.30. Parkeren Tijdens uw verblijf kunt u uw auto gratis parkeren op het parkeerterrein van het hotel. Dit is op basis van beschikbaarheid. ... meer   minder
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Booking.com, Expedia, TripOnline SA, Hotels.com, Agoda, 5viajes2012 S.L. en HotelQuickly, dus je kunt je reserveringen bij Bastion Hotel Düsseldorf Neuss met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?