Beoordeeld op 14 december 2016

Ben hier nu 3 keer geweest. Ik ben vooral fan van de perfecte prijs/kwaliteit verhouding. Goede bedden, schone kamers, vriendelijk personeel. Met de auto zit je in 10 minuten in het centrum van Dusseldorf.

Datum van verblijf: december 2016
BastionHotels, e-commerce van Bastion Hotel Düsseldorf Neuss, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 januari 2017

Beste KVisser,
Bedankt voor uw leuke review! Fijn om te horen dat alles goed is bevallen!
Tot de volgende keer!

Beoordeeld op 19 maart 2016

De locatie van het hotel was prima ,heel dichtbij de autobaan.,.
De kamers waren heel oubollig maar zeer schoon, personeel was zeer vriendelijk en behulpzaam.
Jammer genoeg was er geen fitniss ruimte aanwezig.

Datum van verblijf: februari 2016
Beoordeeld op 14 december 2015

We waren voor één overnachting naar Dusseldorf gekomen. Afstand van het hotel naar het centrum is relatief kort ook al is het aan de "overzijde" van de Rijn. Inrichting kamer is goed, ligging hotel is rustig. parkeren voor de deur. Vriendelijke ontvangst. zeker een reden om de volgende keer weer te kiezen voor Bastion.

Datum van verblijf: december 2015
BastionHotels, Team E-Commerce van Bastion Hotel Düsseldorf Neuss, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 15 december 2015

Beste meneer/mevrouw,

Hartelijk dank voor uw beoordeling over uw verblijf in Bastion Hotel Düsseldorf Neuss.
Wat fijn dat jullie zo'n prettig verblijf hebben gehad bij ons!

WIj zien u graag nog een terug bij een van onze hotels.

Beoordeeld op 29 oktober 2015

Uitstekende service! Het eten was echt lekker. Ook werd het ontbijt goed geregeld en smaakte goed. Ook zat er genoeg lekker in het lunchpakket daar heb ik van genoten. Verder was het ook zeer gezellig in het bastion!

Kamertip: Een fohn op de kamer is wel handig
Datum van verblijf: oktober 2015
  • Reistype: Reisde voor zaken

Beste Randy,

Super, u heeft ons een 10 gegeven voor uw verblijf in ons hotel in Düsseldorf. Heel erg bedankt!

Fijn dat u zo'n prettig verblijf heeft gehad.

We zien er naar uit om u nog eens te mogen verwelkomen in ons hotel.

Beoordeeld op 23 oktober 2015

De gastvrouwen zorgen voor een uitstekende service. Voor mij alleen jammer dat er zoveel mannen in het hotel zijn, waardoor je je als vrouw wel érg vrouw voelt. Het eten tijdens het diner en het ontbijt was helemaal prima. Alles werd 's ochtends goed bijgevuld en als kers op de taart bakken ze een vers eitje voor je! Al met al een goed verblijf.

Kamertip: Het duurt erg lang voordat de douche de juiste temperatuur heeft. Het zou een oplossing zijn om een thermostatische mengkraan te plaatsen, nu ben je constant aan het draaien aan de kraan, waardoor ook de hardheid van de straal flink wisselt.
Datum van verblijf: oktober 2015
  • Reistype: Reisde alleen

Beste mevrouw,

Bedankt voor uw review en hoge beoordeling.

Fijn dat u heeft genoten van uw verblijf en het vers gebakken eitje bij het ontbijt.

Wij hopen u nog eens terug te zien in ons hotel.