Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (720)
Beoordelingen filteren
720 resultaten
Waardering van reizigers
113
284
217
79
27
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
113
284
217
79
27
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
10 - 15 van 720 beoordelingen
Beoordeeld op 20 november 2017

Een hotel van eigenlijk alle gemakken voorzien, zeer vriendelijk personeel en een goede prijs kwaliteit verhouding. Aan te raden. Eenvoudige kamers, schoon en zeer functioneel. Restaurant met een leuke kaart en goede kwaliteit van de maaltijd voor een zeer redelijke prijs. Goede parkeervoorziening voor een heel lage prijs.

  • Verbleef: november 2017, reisde voor zaken
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
1  Bedank robertvR9407BD
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Mercure_TeamNeuss, Front Office Manager van Mercure Duesseldorf Neuss, reageerde op deze beoordelingGereageerd 27 november 2017

Beste robertvR9407BD,
Hartelijk bedankt voor uw beoordeling. Wij zijn blij te horen dat u over onze dienstverlening en service tevreden bent geweest. Wij hopen u snel weer te mogen begroeten.
Met vriendelijke groet
Susanne Schneider
Reception und

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 22 oktober 2017 via mobiele applicatie

Het hotel ziet er op zich redelijk goed uit. De kamers zijn verder oke, maar het volgende vind ik apart en raar: alle 2 persoonsbedden zijn voorzien van een 1 persoonsdeken. Bij navraag bij de receptie bleek dit normaal te zijn, en is er een extra 1 persoonsdeken verkrijgbaar in het kastje onder de tv. Dit is het eerste hotel waarbij ik dit tegenkom. Het ontbijtbuffet was klein. Erg weinig keuze. Je eet brood met beleg of roerei of je eet muesli/cornflakes of je gaat voor het fruit. Het restaurant waarin het ontbijt geserveerd word is best klein. Dus mocht je in de spits gaan willen ontbijten, dan wordt het moeilijk om een tafel(tje) te krijgen.
Het enige pluspunt is wel dat de producten in de minibar gratis zijn en dagelijks wordt hervuld.

Verbleef: oktober 2017, reisde alleen
2  Bedank Worldtraveller1784
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Mercure_TeamNeuss, Front Office Manager van Mercure Duesseldorf Neuss, reageerde op deze beoordelingGereageerd 30 oktober 2017

Beste Joel R,
Hartlijk bedankt voor uw feedback.
Onze 2 Persoonskamers hebben bedden van 1,60m breed.
De voorbereiding voor 2 personen vond bij u niet plaats, waarvoor onze excuses.
Ons ontbijtbuffet bestaat uit koude - en warme gerchten, een groot assortiment aan brood, Eiergerechten, verschillende soorten beleg, kaas,musli.
Ons restaurant beschikt over 100 zitplaatsen.
Wij hopen u binnenkort weer te mogen begroeten.
Susanne Schneider
Reception Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 18 oktober 2017

Het hotel ligt aan de rand van Neuss. Het is gemakkelijk met de auto te bereiken. Niet helemaal rolstoel toegankelijk. Keurige ruime kamers en een zeer goed ontbijt. Deskundig en behulpzaam personeel. Via een wandeling door een aangrenzend park is het S-Bahn station Neuss-Norf (Norf) te bereiken. Ongeveer 1 km wandelen, 20 min lopen. Parkeren 2017 kost € 3,-- op het terrein en € 5,-- in de parkeergarage onder het hotel.

  • Verbleef: oktober 2017, reisde met een partner
    • Locatie
    • Hygiëne
    • Service
Bedank theov224
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Mercure_TeamNeuss, Front Office Manager van Mercure Duesseldorf Neuss, reageerde op deze beoordelingGereageerd 23 oktober 2017

Beste Theo v,
Hartelijk bedankt voor uw beoordeling. Wij zijn blij om te horen dat uw verblijf naar tevredenheid is geweest. Het klopt dat ons hotel nietrolstoel toegankelijk is. Dit is ook op alle websites vermeld. Wij hopen u snel weer als gast te mogen begroeten.
Susanne Schneider
Reception Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 13 september 2017

We hebben een schitterend verblijf gehad. Tot onze verbazing was er ook een Nederlands talige receptionist. Zeer leuk en vriendelijk personeel in het bijzonder genoten van de gastvrijheid van Jan J. en Salvatore

  • Verbleef: september 2017, reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met dit hotel
Bedank 305_306_richard
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Mercure_TeamNeuss, Front Office van Mercure Duesseldorf Neuss, reageerde op deze beoordelingGereageerd 17 september 2017

Beste 305_306_richard,

Hartelijk bedankt voor uw beoordeling. Wij zijn blij om te horen dat uw verblijf naar tevredenheid is geweest. Uw complimenten over de gastvrijheid van onze restaurantmedewerkers hebben wij aan de desbetreffende personen doorgegeven.
Wij hopen u binnenkort nogmaals te mogen begroeten.

Met vriendelijke groet,
Bart Keijsers
Front Office medewerker

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 30 augustus 2017

een rustige omgeving en een proper hotel. Hier en daar was het wel een beetje verouderd. Het ontbijt hebben we niet genomen wegens de prijs. enige nadeel is dat het op enige afstand van dussseldorf is.

Verbleef: juli 2017
Bedank Joris V
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Mercure_TeamNeuss, Front Office Manager van Mercure Duesseldorf Neuss, reageerde op deze beoordelingGereageerd 1 september 2017
Google-vertaling

Dear vinckipinki,
Thank you for your review.
We are happy that you had a nice Stay in our hotel.
Susanne Schneider
Reception Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken