26 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Dorint hotel in Neuss is een goed hotel in Neuss spijtig met de wegenis werken rond het hotel is het moeilijk bereikbaar een goede wegwijzer zou aan te raden zijn De kamer is heel goed het ontbijt is gewoon fantastisch dus allen daarheen Freddy

Verbleef: november 2017, reisde met een partner
27 oktober 2017 beoordeeld

vanaf de snelweg in een bijna rechte lijn aan te rijden, in de garage ruim voldoende goede parkeergelegenheid. De prijs is 15 euro per overnachting maar de veiligheid en het gemak is beter dan de openbare parkeerplaats naast het hotel ( scheelt een paar euro per nacht). De medewerkers zijn zeer vriendelijk en zeer behulpzaam en oh zo netjes! de kamer is goed, het zitcomfort van de tee stoelen is niet zo goed. Het ontbijt is meer dan prima. Dat alles op ongeveer 10 minuten van het grote centrum!

Kamertip: niet bij het laadperron en de naastliggende hal
Verbleef: oktober 2017, reisde met een partner
9 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We verbleven 1 nacht in het hotel met een Bongobon. De kamers zijn mooi en modern ingericht met een ruime en propere badkamer. Het personeel is vriendelijk. 's Avonds aten we in het restaurant, basic maar lekker en heel verzorgd. Ontbijt is heel uitgebreid maar vrij duur.

Verbleef: oktober 2017, reisde met vrienden
15 augustus 2017 beoordeeld

Dit hotel geboekt als tussenstop. Zeer vriendelijk onthaal. Zeer nette basic kamer en badkamer. We waren wat laat aangekomen wegens ons bezoek aan Fantasialand dus hebben we van de bar en restaurant niet kunnen genieten. Alles was prima in orde. Parkeren doe je best iets verder op een openbare afgesloten parking (6€/24u) want onder het hotel is het iets te duur. Ontbijt was goed en niks op aan te merken. Goed hotel die het waarschijnlijk van de zakenmensen moet hebben. Bij ons was alles oké.

• Verbleef: augustus 2017, reisde met familie
Dorint_Neuss, Leiter Front Office van Dorint Kongresshotel Düsseldorf/Neuss, reageerde op deze beoordelingGereageerd 22 augustus 2017

Dear Jamy,
thank you very much for your positive comments.
We are glad that you enjoyed your stay with us and
are looking forward to welcoming you again.

Kind regards
Your Dorint Kongresshotel Düsseldorf/Neuss

5 augustus 2017 beoordeeld

We hebben als gezin in het hotel één overnachting geboekt.
Het personeel is vriendelijk en spreekt perfect Engels.
De kamers zijn ordelijk, ruim en hebben een nette badkamer.
Het ontbijt is zeer uitgebreid en piekfijn in orde.
Je kan je wagen in een afgesloten ondergrondse parking parkeren voor 15 euro per nacht.

• Verbleef: augustus 2017, reisde met familie