“Goede uitvalsbasis naar Dusseldorf stad”

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 9 websites!
Dorint Kongresshotel Düsseldorf/Neuss
Beoordeeld als nr. 5 van 17 hotels in Neuss
6 december 2017 beoordeeld

Dit hotel gekozen uit een bongo bon, omwille van een uitstap naar Dusseldorf stad.
We hadden kamer 119 en deze was zeer ruim en proper. Ik denk dat ze nog niet lang gerenoveerd was, want ze zag er nog nieuw uit. Wel geen frigo en kluis op de kamer.
Om naar Dusseldorf stad te gaan enkel de straat over steken en je kunt zo tram 709 nemen. Dit werd uitstekend uitgelegd door de receptioniste aan het onthaal dmv een plan en schema van de tram. Verder zeer vriendelijk personeel zowel aan het ontbijt als aan de receptie, kortom allemaal.

• Verbleef: December, 2017, reisde met een partner

26 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Dorint hotel in Neuss is een goed hotel in Neuss spijtig met de wegenis werken rond het hotel is het moeilijk bereikbaar een goede wegwijzer zou aan te raden zijn De kamer is heel goed het ontbijt is gewoon fantastisch dus allen daarheen Freddy

Verbleef: November, 2017, reisde met een partner
27 oktober 2017 beoordeeld

vanaf de snelweg in een bijna rechte lijn aan te rijden, in de garage ruim voldoende goede parkeergelegenheid. De prijs is 15 euro per overnachting maar de veiligheid en het gemak is beter dan de openbare parkeerplaats naast het hotel ( scheelt een paar euro per nacht). De medewerkers zijn zeer vriendelijk en zeer behulpzaam en oh zo netjes! de kamer is goed, het zitcomfort van de tee stoelen is niet zo goed. Het ontbijt is meer dan prima. Dat alles op ongeveer 10 minuten van het grote centrum!

Kamertip: niet bij het laadperron en de naastliggende hal
Bekijk meer kamertips
Verbleef: Oktober, 2017, reisde met een partner
9 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We verbleven 1 nacht in het hotel met een Bongobon. De kamers zijn mooi en modern ingericht met een ruime en propere badkamer. Het personeel is vriendelijk. 's Avonds aten we in het restaurant, basic maar lekker en heel verzorgd. Ontbijt is heel uitgebreid maar vrij duur.

Verbleef: Oktober, 2017, reisde met vrienden
15 augustus 2017 beoordeeld

Dit hotel geboekt als tussenstop. Zeer vriendelijk onthaal. Zeer nette basic kamer en badkamer. We waren wat laat aangekomen wegens ons bezoek aan Fantasialand dus hebben we van de bar en restaurant niet kunnen genieten. Alles was prima in orde. Parkeren doe je best iets verder op een openbare afgesloten parking (6€/24u) want onder het hotel is het iets te duur. Ontbijt was goed en niks op aan te merken. Goed hotel die het waarschijnlijk van de zakenmensen moet hebben. Bij ons was alles oké.

• Verbleef: Augustus, 2017, reisde met familie
Dorint_Neuss, Leiter Front Office van Dorint Kongresshotel Düsseldorf/Neuss, reageerde op deze beoordelingGereageerd 22 augustus 2017

Dear Jamy,
thank you very much for your positive comments.
We are glad that you enjoyed your stay with us and
are looking forward to welcoming you again.

Kind regards
Your Dorint Kongresshotel Düsseldorf/Neuss

5 augustus 2017 beoordeeld

We hebben als gezin in het hotel één overnachting geboekt.
Het personeel is vriendelijk en spreekt perfect Engels.
De kamers zijn ordelijk, ruim en hebben een nette badkamer.
Het ontbijt is zeer uitgebreid en piekfijn in orde.
Je kan je wagen in een afgesloten ondergrondse parking parkeren voor 15 euro per nacht.

• Verbleef: Augustus, 2017, reisde met familie
30 juli 2017 beoordeeld

Wij boekten met Bongo Bon.
We betaalden een supplement van €16 per nacht voor een iets grotere 2 pers.kamer met airco. Hiervoor krijg je dan wel extra 2 drankjes per persoon per nacht (soft of bier) uit de frigo aan de receptie.
Modern comfortabel hotel, proper, excellent bed, goeie geluidloze airco.
Modern badkamer.
Wij hadden een kamer aan de achterkant zonder lawaai !
Wij parkeerden in de garage. Wel duur €15 per dag.
Mooi smaakvol kompleet ontbijt in gezellig restaurant. Het enige wat ontbrak was een glaasje Sekt. Bij mooi weer ontbijt op terras. Er is ook een biertuin.
Toen wij er waren was er zeer weinig volk en was de bar en biertuin gesloten.
Op korte wandelafstand van Neuss.
Als je echt komt om Dusseldorf te bezoeken is dit hotel volgens ons toch niet de beste locatie. Tram 709 vertrekt wel direkt aan de overzijde van het hotel maar rekening houdend met de wachttijden ben je toch snel een uur kwijt heen en terug.
Goedkoopste ticket voor 2 personen is het dagticket aan €17.30

• Verbleef: Juli, 2017, reisde met een partner
Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Reizigers hebben ook deze hotels in Neuss bekeken
op 2 km afstand
136 beoordelingen
op 5,1 km afstand
Bastion Hotel Düsseldorf Neuss
Prijzen weergeven

In Dorint Kongresshotel Düsseldorf/Neuss geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Dorint Kongresshotel Düsseldorf/Neuss

Adres: Selikumer Str. 25, 41460 Neuss, Noord-Rijnland-Westfalen, Duitsland
Locatie: Duitsland > Noord-Rijnland-Westfalen > Neuss
Voorzieningen:
Zakencentrum met internettoegang Fitnesscentrum / sportruimte Restaurant Roomservice Rolstoeltoegang
Stijl hotel:
Beoordeeld als nr. 5 van 17 hotels in Neuss
Prijsklasse: € 59 - € 124 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:4 ster(ren) — Dorint Kongresshotel Düsseldorf/Neuss 4*
Aantal kamers: 209
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Expedia, Hotels.com, DerbySoft Ltd Shanghai HQ Supplier Direct, Booking.com, Agoda, TripOnline SA, Weekend Desk, 5viajes2012 S.L. en HotelQuickly, dus je kunt je reserveringen bij Dorint Kongresshotel Düsseldorf/Neuss met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.
Ook bekend als:
Novotel Neuss
Neuss Novotel

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?