“goed hotel met uitstekend ontbijt”
Beoordeling van Crowne Plaza Dusseldorf

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 8 websites!
Crowne Plaza Dusseldorf
Beoordeeld als nr. 1 van 17 hotels in Neuss
12 december 2017 beoordeeld

zeer goed hotel met grote kamer, met leuk zwembad en zeer goed ontbijt leuk aan de rijn om te wandelen en te fietsen, ook niet ver van dusseldorf gemakkelijk met de fiets te bereiken of met de tram. Ook leuk het grote winkelcentrum rheinpark op loopafstand

Verbleef: December, 2017, reisde met familie
Beoordeling verzameld in samenwerking met swissotel.com
Barbara B, Communications Manager van Crowne Plaza Dusseldorf, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 dagen geleden

Hello.

Thank you for your positive feedback. It is great that you enjoyed our hotel and our location.
Until next time!

kind regards,

28 november 2017 beoordeeld

Nette kamer en superontbijt, dat - in tegenstelling tot andere reviews - helemaal niet duur was. Prijs/kwaliteit verhouding is meer dan goed. Kwaliteit van wifi laat te wensen over, maar dat is in heel veel hotels niet best.

Verbleef: November, 2017, reisde met familie
14 november 2017 beoordeeld

leuke knusse kamer, mooi uitzicht. fijn dat er een ontbijtbuffet aan de kamer was.
flexibiliteit bij de inchecktijden. het zwembad is wel erg koud en de fitnes erg klein. wel super fijn dat alles al inclusief was.

Verbleef: November, 2017, reisde met een partner
Beoordeling verzameld in samenwerking met swissotel.com
Barbara B, Guest Relations Manager van Crowne Plaza Dusseldorf, reageerde op deze beoordelingGereageerd 20 november 2017

Dear Dominique,

we are so happy to learn, that you enjoyed your stay and even got the chance to use our pool and fitness area. It is small but there.
Hopefully we will get the chance to have you back as our guest soon, so we can give you another pleasant stay.

6 november 2017 beoordeeld

Alles was goed.Heel vriendelijke personeel,lekker ontbijt,propere en comfortabele kamers.Geen bar in de kamers wat een beetje spijtig was.De locatie van het hotel is goed,dicht bij de winkel centrum.g

Verbleef: Oktober, 2017, reisde met vrienden

Dear Evgeniy,

thank you very much for your kind feedback and the very good rating.
We are happy, that you enjoyed your stay and especially your compliment towards our team means a lot to us.
According the minibar. We do have a marketplace next to the reception. Here you can buy the drinks you prefer and store them in the fridge in your room. So you will only have to pay what you like.
Hope this is a useful advice for your next stay with us.
We are looking forward to it.

2 november 2017 beoordeeld

Een goed business en conferentie hotel! Super hotel team op alles vlakken, zijn snel en efficiënt en alles verloopt erg vlot zonder problemen! Mijn ervaring om al 4 jaar hier een conferentie te houden met meer dan 400 mensen is tot op heden alleen maar een goede ervaring!

Verbleef: Oktober, 2017, reisde voor zaken

Dear Peter,

thank you so much for your kind feedback.
We are happy to learn that you had a good experience here and that you enjoyed the smooth running of your conference.
Hopefully we will be able to have you back as our guest on another occasion.

31 oktober 2017 beoordeeld

Heerlijk ontbijt, mooie en vooral schone kamer, geweldige sauna, mooie locatie. Het was volop genieten in een goed hotel! Uitstapje naar Düsseldorf is ook zeker de moeite waard. Wil je er even lekker tussenuit dan is dit zeker een aanrader!

Verbleef: Oktober, 2017, reisde met een partner
25 oktober 2017 beoordeeld

Iedereen en alles aan het hotel is super. De ligging perfect en het is er lekker bijkomen. Super ontbijt, heerlijke bedden en geweldig personeel. Het is zo lekker dat we er in het voor- en najaar heen gaan.
We komen tot rust, kunnen shoppen, zwemmen naar de sauna, alles in een.

Verbleef: Oktober, 2017, reisde met een partner
Beoordeling verzameld in samenwerking met swissotel.com
Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Neem ook deze accommodaties in of in de buurt van Neuss in overweging
op 2 km afstand
1.397 beoordelingen
op 6 km afstand
Radisson Blu Scandinavia Hotel, Dusseldorf
Prijzen weergeven

In Crowne Plaza Dusseldorf geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Crowne Plaza Dusseldorf

Adres: Rheinallee 1, 41460 Neuss, Noord-Rijnland-Westfalen, Duitsland (Voorheen Swissôtel Duesseldorf - Neuss)
Locatie: Duitsland > Noord-Rijnland-Westfalen > Neuss
Voorzieningen:
Bar/lounge Zakencentrum met internettoegang Fitnesscentrum / sportruimte Gratis snelle internetverbinding (wifi) Huisdieren toegestaan (hond-/huisdiervriendelijk) Restaurant Roomservice Spa Suites Zwembad Vervoer van/naar luchthaven
Stijl hotel:
Beoordeeld als nr. 1 van 17 hotels in Neuss
Prijsklasse: € 56 - € 133 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:4 ster(ren) — Crowne Plaza Dusseldorf 4*
Aantal kamers: 246
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van IHG, Expedia, Hotels.com, Booking.com, TripOnline SA, HotelQuickly en 5viajes2012 S.L., dus je kunt je reserveringen bij Crowne Plaza Dusseldorf met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.
Ook bekend als:
Swissotel Duesseldorf / Neuss Hotel Neuss
Swissotel Dusseldorf Neuss
Swissotel Dusseldorf Hotel Neuss

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?