• Restaurant
  • Roomservice
Besparingsmelding! 22% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 22% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 81 per nacht.

Dorint Kongresshotel Düsseldorf/Neuss(Neuss)(Heel veel waar voor je geld!)
Boek nu, betaal bij aankomst
  • Restaurant
Trip.com
Besparingsmelding! 11% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 11% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 82 per nacht.

Onze partners hebben geen beschikbaarheid voor de ingevoerde data
  • Inclusief ontbijt
TripAdvisor
  • Bar/lounge
TripAdvisor
28 november 2017 beoordeeld

Nette kamer en superontbijt, dat - in tegenstelling tot andere reviews - helemaal niet duur was. Prijs/kwaliteit verhouding is meer dan goed. Kwaliteit van wifi laat te wensen over, maar dat is in heel veel hotels niet best.

Verbleef: november 2017, reisde met familie
14 november 2017 beoordeeld

leuke knusse kamer, mooi uitzicht. fijn dat er een ontbijtbuffet aan de kamer was.
flexibiliteit bij de inchecktijden. het zwembad is wel erg koud en de fitnes erg klein. wel super fijn dat alles al inclusief was.

Verbleef: november 2017, reisde met een partner
Beoordeling verzameld in samenwerking met swissotel.com
Barbara B, Guest Relations Manager van Crowne Plaza Dusseldorf, reageerde op deze beoordelingGereageerd 20 november 2017

Dear Dominique,

we are so happy to learn, that you enjoyed your stay and even got the chance to use our pool and fitness area. It is small but there.
Hopefully we will get the chance to have you back as our guest soon, so we can give you another pleasant stay.

6 november 2017 beoordeeld

Alles was goed.Heel vriendelijke personeel,lekker ontbijt,propere en comfortabele kamers.Geen bar in de kamers wat een beetje spijtig was.De locatie van het hotel is goed,dicht bij de winkel centrum.g

Verbleef: oktober 2017, reisde met vrienden

Dear Evgeniy,

thank you very much for your kind feedback and the very good rating.
We are happy, that you enjoyed your stay and especially your compliment towards our team means a lot to us.
According the minibar. We do have a marketplace next to the reception. Here you can buy the drinks you prefer and store them in the fridge in your room. So you will only have to pay what you like.
Hope this is a useful advice for your next stay with us.
We are looking forward to it.

2 november 2017 beoordeeld

Een goed business en conferentie hotel! Super hotel team op alles vlakken, zijn snel en efficiënt en alles verloopt erg vlot zonder problemen! Mijn ervaring om al 4 jaar hier een conferentie te houden met meer dan 400 mensen is tot op heden alleen maar een goede ervaring!

Verbleef: oktober 2017, reisde voor zaken

Dear Peter,

thank you so much for your kind feedback.
We are happy to learn that you had a good experience here and that you enjoyed the smooth running of your conference.
Hopefully we will be able to have you back as our guest on another occasion.

31 oktober 2017 beoordeeld

Heerlijk ontbijt, mooie en vooral schone kamer, geweldige sauna, mooie locatie. Het was volop genieten in een goed hotel! Uitstapje naar Düsseldorf is ook zeker de moeite waard. Wil je er even lekker tussenuit dan is dit zeker een aanrader!

Verbleef: oktober 2017, reisde met een partner